×
×

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی
فعال شدن ثانیه شمارنفس

  • کد نوشته: 12688
  • ۱۳۹۹-۰۸-۰۸
  • ۰
  • مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: نفس تنگی اراک ۲ هفته‌ای شد و هوای این کلانشهر روز چهارشنبه برای چهاردهمین روز متوالی در شرایط ناسالم است.
    فعال شدن ثانیه شمارنفس
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: نفس تنگی اراک ۲ هفته‌ای شد و هوای این کلانشهر روز چهارشنبه برای چهاردهمین روز متوالی در شرایط ناسالم است.

    «رضا میرزایی» افزود: بر اساس اطلاعات دریافت شده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر اراک، متوسط شاخص کیفیت هوای اراک در ٢۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۸ صبح امروز (چهارشنبه ) به عدد ۱۲۰ رسیده که بیانگر کیفیت هوای ناسالم برای گروه‌های سنی حساس است.

    وی بیان کرد: آلاینده اصلی ذرات معلق با قطر کمتر از ۲ و نیم میکرون است و بالاترین شاخص آلودگی با عدد ۱۳۱ در صبح امروز مربوط به ایستگاه استانداری واقع در میدان حافظیه ثبت شده است.

    فعال شدن ثانیه شمارنفس
    فعال شدن ثانیه شمارنفس

    مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی ادامه داد: بر اساس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی این استان، سکون نسبی هوا و شرایط تداوم آلودگی هوا تا پایان هفته جاری ادامه دارد.

    میرزایی گفت: توصیه می‌شود تمام بیماران قلبی و ریوی، سالمندان، زنان باردار و کودکان در این روزها از حضور در فضای باز بپرهیزند و سایر مردم نیز به دلیل تاثیر زیاد آلودگی بر تشدید وضعیت کرونا، تنها برای امور ضروری از منازل خارج شوند.

    اراک یکی از هشت کلانشهر آلوده کشور است که از ابتدای امسال تاکنون، ۲۸ روز ناسالم در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *