×
×

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی
جامعه باید حساس شود

  • کد نوشته: 12725
  • ۱۳۹۹-۰۸-۰۸
  • ۰
  • معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: ضروری است که حساسیت عمومی شهروندان جامعه نسبت به آنفلوانزای فوق حاد پرندگان و پیشگیری از این بیماری افزایش یابد.
    جامعه باید حساس شود
  • تبلیغ هدفمند

     معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: ضروری است که حساسیت عمومی شهروندان جامعه نسبت به آنفلوانزای فوق حاد پرندگان و پیشگیری از این بیماری افزایش یابد.

    به گزارش بازار کسب کارآنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، احمد برادران روز پنجشنبه در نشست ستاد استانی بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان اظهار داشت: نیاز است با فرهنگ سازی لازم نسبت به نهادینه سازی توجه عموم افراد جامعه به مخاطرات این بیماری از طریق رسانه ها اقدام شود و تمام ظرفیت رسانه از جمله فضای مجازی و نیز صدا و سیما در این خصوص به کار گرفته شود.

    جامعه باید حساس شود
    جامعه باید حساس شود

    وی با تاکید بر برخورد با واحدهای غیرمجاز فروش پرندگان در استان، افزود: دستگاه های نظارتی باید با مشاغل مزاحمی که تهدیدی برای بهداشت و سلامت عمومی جامعه هستند، باید برخورد کنند.
    برادران، توجه به ظرفیت مشاغل خانگی به ویژه در روستاها را الزامی دانست و افزود: زندگی در روستا مشخصات و شرایط خاص خود را دارد که نباید به هم بریزد.

    ۴۴ درصد از جمعیت ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در روستاها سکونت دارند.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *