×
×

معاون نظارت، بازرسی و مبارزه با کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری
توزیع ۱۰۰۰تن روغن نباتی

  • کد نوشته: 12752
  • ۱۳۹۹-۰۸-۰۹
  • ۰
  • معاون نظارت، بازرسی و مبارزه با کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: یکهزار تن روغن نباتی برای استان سهمیه درنظر گرفته شده است که این میزان به تناوب در بازار استان توزیع می‌شود.
    توزیع ۱۰۰۰تن روغن نباتی
  • تبلیغ هدفمند

    معاون نظارت، بازرسی و مبارزه با کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: یکهزار تن روغن نباتی برای استان سهمیه درنظر گرفته شده است که این میزان به تناوب در بازار استان توزیع می‌شود.

    بیژن بهرامی افزود: در مرحله نخست ۲۹۳ تن روغن نباتی به استان اختصاص داده شد که در حال توزیع در بازار است.

    وی ادامه داد: از این میزان ۱۲۰ تن روغن در سطح شهرکرد توزیع شده است و با توجه به سهمیه بعدی که به زودی توزیع می‌شود کمبودی در این خصوص وجود نخواهد داشت.

    بهرامی از تخصیص ۳۵۵ تن روغن نباتی در مرحله دوم نیز خبر داد و گفت: این سهمیه نیز به زودی در فروشگاه‌های منتخب توزیع می‌شود.

    توزیع ۱۰۰۰تن روغن نباتی
    توزیع ۱۰۰۰تن روغن نباتی

    معاون نظارت، بازرسی و مبارزه با کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: ۲۳۶ تن روغن نیز برای توزیع در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و ۱۰۰ تن روغن نیز برای مصرف واحدهای صنفی در نظر گرفته شده است که ظرف چند روز آینده توزیع می‌شود.

    بهرامی از نظارت شدید عوامل و بازرسان این نهاد در راستای مبارزه با احتکار و گرانفروشی خبر داد و گفت: ناظران بر واحدهایی که سهمیه به آنها اختصاص شده به صورت مستمر نظارت خواهند داشت.

    وی افزود: علاوه‌بر آن قیمت مصوب روی بطری‌های روغن درج شده و چنانچه با قیمت بیشتری این روغن‌ها به فروش برسد مردم می‌توانند این تخلفات را به شماره ۱۲۴ گزارش دهند.

    بهرامی با بیان اینکه انبارهای استان در خصوص کالاهای اساسی مردم پر است و کمبودی در این خصوص وجود ندارد، اظهار داشت: تلاش ما بر است با تامین اقلام اساسی از سایر استان‌ها، ذخیره انبارهای استان محفوظ بماند.

    به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای ۴۳ هزار و ۵۹۰ واحد صنفی است که از این تعداد هشت هزار و ۲۷۸ واحد صنفی تولیدی، ۲۳ هزار و ۳۴۰ واحد صنفی توزیعی، هفت هزار و ۳۶۱ واحد صنفی خدمات فنی و چهار هزار و ۶۱۱ واحد صنفی خدماتی هستند.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *