×
×

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی
معرفی۴متخلف تعزیراتی به تعزیرات

  • کد نوشته: 12934
  • ۱۳۹۹-۰۸-۱۱
  • ۰
  • مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی گفت: تاکنون پرونده چهار تخلف مرغداران استان برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده و در حال رسیدگی است.
    معرفی۴متخلف تعزیراتی به تعزیرات
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی گفت: تاکنون پرونده چهار تخلف مرغداران استان برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده و در حال رسیدگی است.

    محمد بدری داشت: با اجرایی شدن طرح تامین و توزیع گوشت مرغ به قیمت مصوب، مرغداران مکلف شده اند بابت دریافت نهاده های یارانه دار و به همان نسبت که دان یارانه دار دریافت کرده اند، مرغ زنده با قیمت مصوب عرضه کنند اما برخی مرغداران از این امر سرپیچی کرده اند.

    وی گفت: تاکنون چهار پرونده توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و نیز سازمان جهاد کشاورزی تشکیل شده است که سه پرونده مربوط به مرغداران شهرستان شیروان و یک پرونده مربوط به شهرستان بجنورد است.

    بدری افزود: این مرغداران به علت گرانفروشی و عدم عرضه تولیدات در شبکه، با برخورد قانونی روبه رو شده اند و پرونده در حال تکمیل بوده و امروز در اختیار تعزیرات حکومتی قرار می گیرد.  

    وی خاطرنشان کرد: امتناع مرغداران استان از عرضه مرغ زنده با قیمت مصوب، با برخورد قانونی روبه‌رو و پرونده آنان به تعزیرات ارجاع می‌شود.

    مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی گفت: مقرر شد پرونده ها بدون نوبت رسیدگی و حکم آن در ۲۴ ساعت توسط تعزیرات صادر شود.

    خراسان شمالی نخستین استانی است که طرح تامین و توزیع گوشت مرغ به قیمت مصوب را اجرایی کرده است و مرغداران موظف شده اند تا در ازای دریافت نهاده های یارانه دار، مرغ زنده را با قیمت مصوب عرضه کنند.

    قیمت مصوب عرضه مرغ زنده به ازای هر کیلوگرم ۱۳۷ هزار و ۵۵۰ ریال است و قیمت گوشت مرغ ۱۹۷ هزار و ۵۵۰ ریال تعیین شده است.  

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *