×
×

مدیر کل کمیته امداد استان گلستان
اهدای۴۰۰دستگاه لوازم گرمایشی

  • کد نوشته: 12942
  • ۱۳۹۹-۰۸-۱۱
  • ۰
  • مدیر کل کمیته امداد استان گلستان از اهدای ۴۰۰ دستگاه وسایل گرمایشی به مددجویان مناطق محروم گلستان خبر داد.
    اهدای۴۰۰دستگاه لوازم گرمایشی
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر کل کمیته امداد استان گلستان از اهدای ۴۰۰ دستگاه وسایل گرمایشی به مددجویان مناطق محروم گلستان خبر داد.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد،عیسی بابایی،مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با تأکید بر اینکه مددجویان مناطق محروم در اولویت خدمت‌رسانی این نهاد قرار دارند گفت: ۴۰۰ دستگاه لوازم گرمایشی به ارزش ۶۵۰ میلیون تومان به مددجویان مناطق محروم گلستان اهدا شد.

    وی افزود:این نهاد با توجه به شروع فصل سرما، ۳۰۰ دستگاه بخاری گازی و ۱۰۰ دستگاه آبگرمکن را با اولویت مددجویان مناطق محروم تهیه و توزیع می کند.

    بابایی عنوان کرد:کمیته امداد استان گلستان در شش ماه نخست امسال نیز  ۳۳۰ دستگاه لوازم ضروری منزل شامل فرش،پنکه،آبگرمکن،بخاری و غیره را با اعتباری بالغ بر ۳۸۰ میلیون تومان از محل اعتبارات این نهاد، مشارکت های مردمی و همراهی نیکوکاران و خیران تهیه و بین خانواده های نیازمند و محروم توزیع کرده است.

    مدیر کل کمیته امداد استان گلستان از تامین لوازم ضروری منزل با هدف رفع مشکلات  و بهبود وضعیت زندگی خانوارهای تحت حمایت این نهاد براساس نیاز سنجی و اعلام نیاز این خانوارها خبر داد.

    بابایی با توجه به رویکرد کمیته امداد برای فقرزدایی و رسیدگی به نیازمندان مناطق محروم جامعه افزود: این نهاد با توجه به عدم برخورداری روستاهای محروم از برخی امکانات، در نظر دارد با ارائه خدمات رسانی بیشتر با رویکرد توانمندسازی  نسبت به تهیه و توزیع لوازم ضروری منزل، زمینه ی رفاه و آسایش مددجویان این مناطق را فراهم کند.

    وی خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار می‌توانند از طریق مراجعه به دفاتر کمیته امداد و یا از طریق کد مهربانی #۰۱۷*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۰۲۲۶ به نیازمندان و محرومان کمک کنند .

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *