×
×

۵میلیاردریال سوداضافه به مردم بازگردانده شد

  • کد نوشته: 13014
  • ۱۳۹۹-۰۸-۱۱
  • ۰
  • مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: ۵ میلیارد ریال از سود اضافی دریافت شده توسط بانک‌های استان با بررسی ۱۱۱ پرونده به مردم بازگردانده شد. حسین نجف زاده روز یکشنبه در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هشتم آبان سالروز تاسیس سازمان تعزیرات حکومتی اظهار داشت: با پیگیری شکایت مردم استان از بانک ها از ابتدای پارسال […]

    ۵میلیاردریال سوداضافه به مردم بازگردانده شد
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: ۵ میلیارد ریال از سود اضافی دریافت شده توسط بانک‌های استان با بررسی ۱۱۱ پرونده به مردم بازگردانده شد.

    حسین نجف زاده روز یکشنبه در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هشتم آبان سالروز تاسیس سازمان تعزیرات حکومتی اظهار داشت: با پیگیری شکایت مردم استان از بانک ها از ابتدای پارسال تا شهریور امسال ۱۱۱ پرونده به مبلغ ۱۳.۵ میلیارد ریال مورد رسیدگی قرار گرفت و علاوه بر جریمه نقدی بانک های متخلف، پنج میلیارد ریال از حق شاکیان به آنان بازگردانده شد.

    وی همچنین از تلاش برای حل مشکل تامین کود اوره مورد نیاز کشاورزان گلستان خبر داد و گفت: مجوز حمل ۲ هزار تن کود اوره موردنیاز کشاورزان استان برای کشت پاییزه را از پتروشیمی عسلویه دریافت شده و این محصول در حال حمل به گلستان است.

    ۵میلیاردریال سوداضافه به مردم بازگردانده شد
    ۵میلیاردریال سوداضافه به مردم بازگردانده شد

    نجف زاده اظهار داشت: این مقدار کود اوره با قیمت هر کیسه ۶۰۰ هزار ریال در اختیار بهره برداران گلستان قرار می‌گیرد.

    به گفته وی قیمت هر کیسه کود اوره دولتی ۵۴۵ هزار ریال است که تامین نشدن به موقع آن سبب شکل گیری بازار سیاه و افزایش قیمت هر کیسه تا یک میلیون ۵۰۰ هزار ریال شد.

    هرساله ۵۰۰ هزار هکتار از زمین های زراعی گلستان به زیر کشت محصولات پاییزه از جمله گندم، جو، کلزا، چغندرقند می رود که استفاده از کود اوره یکی از نیازهای مهم انجام این فعالیت کشاورزی است.

    کارشناسان جهاد کشاورزی معتقدند که نیاز کشاورزان گلستان به کود اوره در سال ۱۱۶ هزار تن است.

    مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان همچنین از محکومیت یک شرکت تعاونی واردکننده دام زنده خبر داد و گفت: شرکت کشتارگاه صنعتی اینچه برون آق قلا به دلیل عمل نکردن به تعهد خود در واردات دام سبک از قزاقستان به بازگرداندن ارز دولتی به خزانه محکوم شد.

    مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان به تقویت گشت نظارتی و مقابله با تخلفات در حوزه‌ های کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز، بهداشت، دارو و درمان در استان اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون به ۵ هزار و ۵۹۹ پرونده تخلف در حوزه های مزبور رسیدگی و متخلفان به پرداخت ۲۸۵ میلیارد ریال محکوم جریمه نقدی محکوم شدند.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *