×
×

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شیروان
تحصیل۶۴درصدی دانش آموزان درفنی وحرفه ای

  • کد نوشته: 13035
  • ۱۳۹۹-۰۸-۱۲
  • ۰
  • احمد زیبایی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شیروان گفت: تحصیل ۳۴ درصدی دانش‌آموزان مقطع متوسطه در رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش به نوعی 1977 دانش آموز دختر و پسر در 13 هنرستان در حال آموختن مهارت و دانش هستند تا جایی که از این تعداد 913 نفر در رسته فنی و حرفه ای و 64 دانش آموز دیگر در رشته های کاردانش هستند.
    تحصیل۶۴درصدی دانش آموزان درفنی وحرفه ای
  • تبلیغ هدفمند

    احمد زیبایی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شیروان گفت: تحصیل ۳۴ درصدی دانش‌آموزان مقطع متوسطه در رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش به نوعی ۱۹۷۷ دانش آموز دختر و پسر در ۱۳ هنرستان در حال آموختن مهارت و دانش هستند تا جایی که از این تعداد ۹۱۳ نفر در رسته فنی و حرفه ای و ۶۴ دانش آموز دیگر در رشته های کاردانش هستند.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین احمد زیبایی اظهار داشت: مجموع هنرستان های دخترانه و پسرانه شهرستان در جمع ۱۳ باب می باشد که ۶ باب دخترانه و ۷ باب دیگر پسرانه است .

    تحصیل۶۴درصدی دانش آموزان درفنی وحرفه ای
    تحصیل۶۴درصدی دانش آموزان درفنی وحرفه ای

    وی گفت :گرایش دختران بیشتر به سمت رشته های تربیت بدنی و پسران نیز به سمت مکانیک بوده است که مورد استقبال خانواده ها بیشتر رشته های هنرستان بوده است.

    زیبایی افزود : درسالجاری شاهد رشد ۱۰ درصدی حضور دانش آموزان پایه دهم نسبت به مشابه سال قبل به سمت رشته های نظری بوده است که بر این اساس ۳۶۹۰ نفر دانش آموز در این بخش در حال تحصیل هستند.

    وی با اشاره به شرایط و شیوع کرونا گفت: با رعایت پروتکل های بهداشتی و گروه بندی دانش آموزان با توجه به شیوع ویروس کرونا کلاس های تئوری تقریباً به صورت غیرحضوری برگزار می گردد.

    در سال جاری و تحصیلی جدید ۳هزارفرهنگی بیش از ۳۱ هزار دانش آموز را در آموزشگاه های شهری و روستایی آموزش می دهند.

    منبع: بازار کسب کار

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *