×
×

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان شیراز
بدرقه مسافران باشاخه گل

  • کد نوشته: 13194
  • ۱۳۹۹-۰۸-۱۴
  • ۰
  • رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان شیراز گفت: عوامل انتظامی مستقر در ورودی‌های این شهر در روز میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع) مسافران را با دادن شاخه گل و ماسک به بازگشت به شهرهای مبدا توصیه و بدرقه کردند.
    بدرقه مسافران باشاخه گل
  • تبلیغ هدفمند

    رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان شیراز گفت: عوامل انتظامی مستقر در ورودی‌های این شهر در روز میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع) مسافران را با دادن شاخه گل و ماسک به بازگشت به شهرهای مبدا توصیه و بدرقه کردند.

    سرهنگ صادق سلیمی سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از ظهر دوشنبه ۱۲ آبان ۹۹ برابر با ابلاغ ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا محدودیت تردد در شیراز همراه با ۲۴ مرکز استان دیگر اعمال شده است.

    رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شیراز ادامه داد: مبادی ورودی‌ و خروجی کلانشهر شیراز نیز در پی این مصوبه با استقرار عوامل نیروی انتظامی و با استفاده از ظرفیت های دیگر استانی تحت کنترل شدید قرار گرفته است.

    وی اضافه کرد: در قالب اجرای این طرح پلاک های غیربومی اجازه ورود به محدوده شهری شیراز را ندارند و همچنین به خودروهای بومی نیز اجازه خروج از این شهر داده نمی شود.

    بدرقه مسافران باشاخه گل
    بدرقه مسافران باشاخه گل

    سلیمی بیان کرد: به مناسبت میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق(ع) اقدامی ابتکاری در ورودی های شیراز امروز سه شنبه در حال انجام است به گونه‌ای که ماموران پلیس بصورت ارشادی رانندگانی که قصد ورود به این شهر را دارند با دادن شاخه گل و ماسک به سمت بازگشت به شهرهای مبداء بدرقه می کنند.

    وی به شهروندان و هم وطنان توصیه کرد: شرایط شیوع کرونا در حالت قرمز قرار دارد و همچنین طی یک هفته گذشته آمار بالای مبتلایان به این ویروس و جانباختگان را شاهد بوده‌ایم، لذا ضروری است که مردم با کنار گذاشتن سفرهای غیرضروری به کنترل و مهار این بیماری کمک کنند.

    رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان شیراز گفت: در صورت نیاز به انجام سفرهای ضروری حتما شهروندان اصول بهداشتی شامل رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را مدنظر داشته باشند تا زنجیره بیماری قطع شود.

    وی به اعمال قانون وسایل نقلیه ای که اصرار به ورود به شیراز و خروج از این شهر را داشته باشند تاکید کرد و گفت: چنانچه خودروهای غیربومی به ورود به شیراز و خودروهای بومی نیز به خروج از این شهر اصرار داشته باشند مبلغ ۵۱۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

    وی تصریح کرد: اجرای این طرح از ساعت ۱۲ دوشنبه ۱۲ آبانماه شروع شده است و تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۶ آبان نیز ادامه دارد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *