×
×

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی
مدیریت شهری نیازمندتوسعه خدمات الکترونیک

  • کد نوشته: 13271
  • ۱۳۹۹-۰۸-۱۴
  • ۰
  • معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به لزوم اهتمام همه شهرداران استان به موضوع ارائه خدمات الکترونیک گفت: این امر می‌تواند زمینه توسعه خدمات و ارتقای رضایت شهروندی را فراهم کند.
    مدیریت شهری نیازمندتوسعه خدمات الکترونیک
  • تبلیغ هدفمند

    معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به لزوم اهتمام همه شهرداران استان به موضوع ارائه خدمات الکترونیک گفت: این امر می‌تواند زمینه توسعه خدمات و ارتقای رضایت شهروندی را فراهم کند.

    آیدین رحمانی روز چهارشنبه در سمینار شهرداران آذربایجان غربی که به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، افزود: در این راستا به ویژه تسهیل پرداخت الکترونیک در حمل و نقل عمومی، اقداماتی توسط سازمان همیاری شهرداری های استان انجام شده است.

    وی با قدردانی از عملکرد شهرداری‌های استان به‌ویژه مدیریت پسماند و آرامستان‌ها در حوزه بیماری کرونا اظهار کرد: مجموعه شهرداری‌ها به‌صورت گمنام دوشادوش کادر درمان در مقابله با این ویروس نقش‌آفرینی می‌کنند که نشان از همراهی و همدلی مسوولان شهری با مردم است.

    معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: از مسوولان شهری انتظار می‌رود نظیر گذشته با تمام قوا در راستای اجرای مصوبات ستادهای شهرستانی، استانی و ملی مقابله با ویروس کرونا گام بردارند.

    وی با تأکید بر گندزدایی معابر شلوغ، ضدعفونی اماکن پر تردد و جمع‌آوری پسماند اضافه کرد: جمع‌آوری پسماند در محله‌ها باید مثل گذشته صورت گرفته و زباله خانواده‌های کرونایی و غیر کرونایی به صورت جداگانه انجام شود.

    رحمانی بیان کرد: بر اساس مطالعات انجام شده، وسائل نقلیه و ناوگان حمل‌ونقل عمومی یکی از اماکن پر ریسک در انتقال ویروس کروناست که تدابیری نظیر پرداخت الکترونیکی برای مقابله با این موضوع اندیشیده شده که سازمان همیاری شهرداری‌های استان نیز اقداماتی در این زمینه انجام داده است.

    وی با اشاره به توسعه خدمات الکترونیک در شهرداری‌ها افزود: مدیریت شهری باید تلاش کند تا بستر لازم برای ارائه خدمات الکترونیک بیش از پیش گسترش یابد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *