×
×

دورکاری بایدهمراه باراهکار جدیدباشد

  • کد نوشته: 13294
  • ۱۳۹۹-۰۸-۱۵
  • ۰
  • کار از راه دور باعث شده است که بسیاری از سازمان‌ها به دلیل راه‌حل‌های دسترسی از راه دور، در بهره‌وری و درآمد عقب بمانند. رهبران IT موردبررسی قرار گرفتند که 19٪ از آنها بیان کردند که هنگام استفاده از راه‌حل‌های دسترسی از راه دور قدیمی، اغلب یا همیشه مشکلات شبکه و تأخیر را تجربه می‌کنند و 43٪ دیگر نیز می‌گویند که بعضی‌اوقات این مشکلات را دارند.
    دورکاری بایدهمراه باراهکار جدیدباشد
  • تبلیغ هدفمند

    کار از راه دور باعث شده است که بسیاری از سازمان‌ها به دلیل راه‌حل‌های دسترسی از راه دور، در بهره‌وری و درآمد عقب بمانند. رهبران IT موردبررسی قرار گرفتند که ۱۹٪ از آنها بیان کردند که هنگام استفاده از راه‌حل‌های دسترسی از راه دور قدیمی، اغلب یا همیشه مشکلات شبکه و تأخیر را تجربه می‌کنند و ۴۳٪ دیگر نیز می‌گویند که بعضی‌اوقات این مشکلات را دارند.

    ارزیابی ۸۱ مورد گزارش حاکی از آن است که این مسائل منجر به کاهش بهره‌وری برای ۶۸٪ از پاسخ‌دهندگان و از دست دادن درآمد برای ۴۳٪ شده است.

    بر اساس این گزارش، سازمان‌ها هنگام کار از راه دور به روش‌های مختلف به‌طور ایمن به شبکه‌های داخلی متصل می‌شوند. حدود ۶۶٪ از آن‌ها از VPN استفاده کرده اند، ۵۸٪ بیان کردند که از سرویس ابری از طریق مرورگر وب استفاده می‌کنند، ۴۸٪ از راه‌حل دسترسی از راه دور و ۳۴٪ از دیوار آتش استفاده می‌کنند.

    بسیاری از سازمان‌ها هنوز از راه‌حل‌های قدیمی مانند VPN و دیواره های آتش استفاده می‌کنند تا مقیاس بندی کنند و با تنگنا‌های پیش رو و دید کم شبکه مبارزه نمایند.

    راه‌حل‌های امنیتی و کار از راه دور

    %۳۳ از پاسخ‌دهندگان گفتند که رمز عبور تنها راه تأیید اعتبار خود برای دسترسی به سیستم‌ها است؛ و درحالی‌که ۶۲٪ از مدیران فناوری اطلاعات گفتند که از راه‌حل‌های امنیتی مبتنی بر ابر برای دسترسی امن از راه دور استفاده می‌کنند، ۴۹٪ گفتند که هنوز از دیوار آتش و ۴۱٪ از VPN سخت‌افزاری استفاده می‌کنند.

    اما نشانه‌هایی از پیشرفت وجود دارد، زیرا سازمان‌ها به‌طور فزاینده‌ای از راه‌حل‌های مبتنی بر ابر مدرن نسبت به راه‌حل‌های قدیمی منسوخ پیروی می‌کنند. به دنبال همه‌گیری بیماری و تغییر در شیوه کار، ۷۲٪ از پاسخ‌دهندگان گفتند که به‌احتمال‌زیاد یا به‌طور کامل راه‌حل‌های امنیتی مبتنی بر ابر را افزایش می‌دهند، ۳۸٪ بیشتر از قبل از همه‌گیری.

    مدیرعامل شرکت Amit Bareket گفت: “با نیروی کار توزیع‌شده و متحرک امروز، مدل شبکه سنتی و مبتنی بر محیط دیگر منطقی نیست.”

    “جای تعجب نیست که شرکت‌ها به‌طور فزاینده‌ای به سیستم‌عامل‌های سایبری و شبکه مبتنی بر ابر منتقل ‌شوند. ازآنجایی‌که شرکت‌های تجاری در هراندازه برای مدیریت مشاغل خود به ابر تکیه می‌کنند، به روش‌های جدیدی برای برقراری امنیت نیاز دارند تا بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی یا شبکه از حملات سایبری به‌طور مؤثری جلوگیری کنند.”

    سایر یافته‌های کلیدی

     %74 از پاسخ‌دهندگان به دلیل نگرانی‌های امنیتی، راه‌حل‌های امنیتی مبتنی بر ابر را از طریق سخت‌افزار استفاده می‌کنند. ۴۴٪ با کمک روش مقیاس‌پذیری مقابله می‌کنند و ۴۳٪ ملاحظات صرفه‌جویی در وقت را ذکر می‌کنند.

     %61 از سازمان‌ها معتقدند که محافظت از دستگاه‌های جدید بیشترین نگرانی امنیتی با توجه به کار از راه دور است، درحالی‌که ۵۶٪ اظهار داشتند که بیشترین نگرانی آن‌ها عدم دید کاربران از راه دور است.

     %39 از پاسخ‌دهندگان اظهار داشتند که مقیاس‌پذیری بزرگ‌ترین چالش آن‌ها در تأمین نیروی کار از راه دور است، درحالی‌که ۳۸٪ گفتند که تخصیص بودجه بزرگ‌ترین چالش آن‌ها است.

    منبع: پلیس فتا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *