×
×

مدیرکل پست خراسان شمالی
امکان نامنویسی دانشجویان باپست

  • کد نوشته: 13329
  • ۱۳۹۹-۰۸-۱۵
  • ۰
  • مدیرکل پست خراسان شمالی گفت: نام‌نویسی دانشجویان ورودی امسال مراکز آموزش عالی دولتی و آزاد اسلامی به علت شیوع ویروس کرونا از طریق پست امکانپذیر شده است.
    امکان نامنویسی دانشجویان باپست
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل پست خراسان شمالی گفت: نام‌نویسی دانشجویان ورودی امسال مراکز آموزش عالی دولتی و آزاد اسلامی به علت شیوع ویروس کرونا از طریق پست امکانپذیر شده است.

    علی اکبر خانی اظهار داشت: این اداره کل در راستای تفاهم نامه همکاری پست با مراکز دانشگاهی، خدمات نام نویسی و دریافت مدارک دانشجویان جدید دانشگاه های دولتی و آزاد را ارائه می دهد.

    وی با بیان اینکه ارائه این خدمات در تمامی اداراه های پست دولتی شهرستان های استان انجام می شود گفت: این همکاری برای جلوگیری از شیوع گسترش بیشتر ویروس کرونا انجام شده است و ارائه خدمات در اداراه های پست استان همراه با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

    مدیرکل پست استان خراسان شمالی از پذیرفته شدگان دانشگاه ها خواست تا برای انجام ثبت نام خود با در دست داشتن مدارک لازم و استفاده از ماسک به اداره پست شهرستان خود مراجعه کنند.

    وی افزود: این طرح برای نخستین بار در کشور اجرا شده است و دانشجویان تازه وارد دانشگاه آزاد اسلامی و دولتی از آن بهره مند خواهند شد.

    وی اظهار داشت: در راستای وظایف ذاتی شرکت ملی پست در کاهش تردد های مردم در دوران کرونایی توافق نامه های بین پست استان و تمامی واحدهای دانشگاه آزاد در سراسر کشور برای نام نویسی و ارسال مدارک دانشجویان تازه وارد منعقد کرده است، همکاران موظف به دریافت مدارک هویتی و تحصیلی دانشجویان تازه وارد دانشگاه آزاد مطابق چک لیست اعلام شده دانشگاه پذیرفته شده هستند.

    خانی در ادامه گفت: این اداره کل ۲۰۰ خدمت نیابتی از سوی دستگاه‌ها را احصا کرده است که بخشی از آن هم اکنون اجرایی می‌شود.

    وی اظهار داشت: این اداره کل خدماتی را که می تواند از سوی سازمان ها، دستگاه ها، دانشگاه ها، بانک ها و سایر ارگان ها را برای مردم انجام دهد، شناسایی کرده است و تلاش می کنیم با همکاری آنان به مردم خدمت ارائه دهیم.

    وی افزود: علاوه بر این، با همکاری دانشگاه های دولتی، کوثر، علوم پزشکی و اشراق در استان خدماتی نظیر دریافت دانش نامه پایان تحصیلی دانشجویان به آنان ارائه می شود.

    وی اظهار داشت: هم اکنون بانک رسالت به عنوان نخستین بانک ارائه برخی از خدمات را به پست محول کرده است، اگر شهروندان تقاضای کارت بانکی جدید و یا سایر خدمات را نیاز داشته باشند در درگاه الکترونیکی تقاضای خود  را ثبت می کنند و با پست مدارک مورد نیاز را ارسال و دریافت می کنند.

    اداره‌کل پست خراسان شمالی در نیمه نخست امسال ۷۲۱ هزار مرسوله را جابه‌جا کرد که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۷.۶ درصد رشد یافته است.

    در استان خراسان شمالی بیش از ۴۰ هزار دانشجو در دانشگاه‌های دولتی، آزاد، پیام نور و دیگر مراکز دانشگاهی تحصیل می‌کنند

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *