×
×

 نماینده بیمه کشاورزی، روستایی و عشایری شیروان گفت: تعداد مستمری بگیران این صندوق نسبت به سال ۹۲ حدود ۹ برابر افزایش یافته است.افزایش۹برابری مستمری‌بگیران صندوق روستایی وعشایری شیروان
افزایش۹برابری مستمری‌بگیران صندوق روستایی وعشایری شیروان

  • کد نوشته: 17248
  • ۱۳۹۹-۰۹-۲۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین مجید یوسفیان اظهار داشت: شمار مستمری بگیران دولت پیش از دولت تدبیر و امید، ۳۸ نفر بود که اینک این تعداد به ۳۷۴ نفر رسیده است که هم اکنون ۴۱۲ نفر مستمری بگیر این صندوق هستند.
    افزایش۹برابری مستمری‌بگیران صندوق روستایی وعشایری شیروان
  • تبلیغ هدفمند

     نماینده بیمه کشاورزی، روستایی و عشایری شیروان گفت: تعداد مستمری بگیران این صندوق نسبت به سال ۹۲ حدود ۹ برابر افزایش یافته است.

    افزایش۹برابری مستمری‌بگیران صندوق روستایی وعشایری شیروان

    افزایش۹برابری مستمری‌بگیران صندوق روستایی وعشایری شیروان
    افزایش۹برابری مستمری‌بگیران صندوق روستایی وعشایری شیروان

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین مجید یوسفیان اظهار داشت: شمار مستمری بگیران دولت پیش از دولت تدبیر و امید، ۳۸ نفر بود که اینک این تعداد به ۳۷۴ نفر رسیده است که هم اکنون ۴۱۲ نفر مستمری بگیر این صندوق هستند.

    وی گفت: همچنین تعداد بیمه شدگان صندوق کشاورزی، روستایی و عشایر این شهرستان پیش از دولت تدبیر و امید چهار هزار و ۴۳۸ نفر بود که در این دولت با اضافه شدن هفت هزار و ۲۴۴ نفر در مجموع به ۱۱ هزار و ۶۸۲ نفر رسیده است که رشد بیش از ۶ برابری دارد.

    یوسفیان با اشاره به استقبال بانوان به بیمه کشاورزی، روستایی و عشایری این شهرستان در این دولت افزود: تعداد عضویت این قشر از جامعه در دولت پیش ۸۱۵ نفر بود که با اضافه شدن هزار و ۷۶۷ نفر آنان در این دولت، شاهد رشد بیش از۶۰ درصدی هستیم.

    نماینده بیمه کشاورزی، روستایی و عشایری در شیروان گفت: میانگین تعداد بانوان عضو این صندوق در شهرستان، بیش از میانگین استانی و کشوری است که علل استتقبال آنان از این صندوق باید بررسی شود.

    یوسفیان افزود: میانگین سنی افراد ثبت نامی و عضویت آنان در این صندوق در ابتدا بالای ۵۰ سال بود که اینک با استقبال بی شمار آنان به ۳۵ سال رسیده است.

    وی گفت: عضویت در این صندق فرصت خوبی برای کشاورزان، روستاییان و عشایر هست که تحت پوشش بیمه قرار بگیرند زیرا که بیشترین کمک از سوی دولت انجام می شود.

    وی افزود: حداکثریارانه ای که دولت برای برای آنان در این زمینه لحاظ کرده سه برابر یارانه نقدی است که ماهانه پرداخت می شود.

      ۳۰ درصد بیمه شدگان صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر شهرستان شیروان زن و ۷۰ درصد مرد هستند.

    صندوق بیمه روستاییان و عشایر این فرصت را برای تمام افراد بالای ۱۸ و زیر ۵۰ سال در روستاها فراهم کرده تا بتوانند از یک حقوق مستمر و ماهیانه در زمان بازنشستگی، فوت سرپرست یا از کارافتادگی کلی بهره مند شوند.

    در صندوق بیمه روستاییان و عشایر ۷۰ درصد حق بیمه را دولت پرداخت می‌کند.

    شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد واقع است که ۱۰۵ هزار هکتار عرصه کشاورزی و باغی داردو ۶۸ هزار نفر جمعیت در قالب ۱۸ هزار  خانوار در روستاها سکونت دارند.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *