×
×

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان
کشف بیش از۳۴۱کیلوتریاک درگلستان

  • کد نوشته: 19336
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین سرهنگ "فرزاد تاجره" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی و تخصصی موفق به شناسایی یکی از سوداگران مرگ شدند.
    کشف بیش از۳۴۱کیلوتریاک درگلستان
  • تبلیغ هدفمند

    جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۴۱ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک در عملیاتی هدفمند خبر داد.

    کشف بیش از۳۴۱کیلوتریاک درگلستان

    کشف بیش از 341 کیلو تریاک در گلستان
    کشف بیش از۳۴۱کیلوتریاک درگلستان

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین سرهنگ “فرزاد تاجره” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی و تخصصی موفق به شناسایی یکی از سوداگران مرگ شدند.

    وی افزود: طی بررسی های پلیس مشخص شد متهم قصد دارد با دو دستگاه پراید و تحت پوشش مسافرت خانوادگی، مواد افیونی را از شرق کشور وارد استان کند.
    جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان، گفت: بلافاصله تیمی ویژه به شرق استان اعزام شدند که با هوشیاری و سرعت عمل ماموران خودروهای مورد نظر در محورهای مواصلاتی گالیکش شناسایی و در عملیاتی ضربتی متوقف شدند.
    سرهنگ تاجره تصریح کرد: در بازرسی از خودروها ۳۴۱ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف و ۵ متهم نیز دستگیر شدند.
    وی با اشاره به توقیف دو دستگاه خودرو و تحویل متهمان به مراجع قضائی، گفت: استان گلستان محل امنی برای جولان دادن سوداگران مرگ نیست و با اینگونه افراد قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد شد.

    منبع: پلیس

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *