×
×

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان
تمدید کارت هوشمند رانندگان با مدرک تحصیلی کمتر از دیپلم

  • کد نوشته: 2086
  • ۱۳۹۸-۱۰-۰۳
  • ۰
  • معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان خبرداد: رانندگان حمل و نقل بار و مسافر برون شهری و روستایی که مدرک تحصیلی کمتر از دیپلم دارند و بیش از یکسال از عدم تمدید کارت هوشمند آنها گذشته است می توانند برای تمدید،تعویض و صدور مجدد آن اقدام کنند.
    تمدید کارت هوشمند رانندگان با مدرک تحصیلی کمتر از دیپلم
  • تبلیغ هدفمند

    معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان خبرداد: رانندگان حمل و نقل بار و مسافر برون شهری و روستایی که مدرک تحصیلی کمتر از دیپلم دارند و بیش از یکسال از عدم تمدید کارت هوشمند آنها گذشته است می توانند برای تمدید،تعویض و صدور مجدد آن اقدام کنند.

    “ایوب میرشاهی” روز سه شنبه در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل متبوع گفت: این رانندگان که براساس ماده ۷ دستورالعمل صدور،تمدید،تعویض و لغو برگ فعالیت رانندگان حمل و نقل بار و مسافر برون شهری و روستایی و به دلایلی خارج از اراده و داشتن مدارک و مستندات قانونی امکان مراجعه در زمان تمدید را نداشته اند به عنوان راننده جدید تلقی شده و کنترل فنی آنها در سامانه اجرا می شود.

    وی با اشاره به اینکه از حدود ۱۵ هزار راننده فعال در بخش باری و مسافری گلستان، مدرک تحصیلی ۱۰ هزار و ۳۵۷ راننده کمتر از دیپلم است،گفت: کارت هوشمند این افراد پس از بررسی و تائید های لازم طبق ضوابط موجود معتبر خواهد بود و ادامه فعالیت آنها در حرفه رانندگی بلامانع است.

    میرشاهی، محل تمدید، صدور و تعویض کارت هوشمند این دسته از رانندگان را، در ۱۳ تشکل صنفی بخش حمل و نقل بار و مسافر سراسر استان بیان کرد.

    نویسنده: روابط عمومی
    منبع: حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *