×
×

ساخت۳۵درصدمدارس گلستان بامشارکت خیران

  • کد نوشته: 25115
  • ۱۳۹۹-۱۲-۰۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین هادی حق‌شناس روز سه شنبه در بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز که همزمان با سراسر کشور با حضور ویدئو کنفرانسی اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری و وزیر آموزش و پرورش برگزار شد اظهار داشت: از مجموع ۷ هزار و ۳۴ کلاس ساخته شده سال های اخیر گلستان ۲ هزار و ۴۸۴ کلاس توسط خیران احداث و در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت.
    ساخت۳۵درصدمدارس گلستان بامشارکت خیران
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار گلستان با تقدیر از مشارکت خیران در رفع کمبودهای آموزشی گفت که در حال حاضر ۳۵ درصد مدارس این استان با مشارکت خیران در حال ساخت است.

    ساخت۳۵درصدمدارس گلستان بامشارکت خیران

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین هادی حق‌شناس روز سه شنبه در بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز که همزمان با سراسر کشور با حضور ویدئو کنفرانسی اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری و وزیر آموزش و پرورش برگزار شد اظهار داشت: از مجموع ۷ هزار و ۳۴ کلاس ساخته شده سال های اخیر گلستان ۲ هزار و ۴۸۴ کلاس توسط خیران احداث و در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت.

    وی به تلاش دولت و خیران برای کاهش نیاز فضای آموزشی گلستان اشاره کرد و گفت: از سال ۹۲ تاکنون هزار و ۸۰۰ کلاس درس در استان ساخته شده و تا پایان دولت نیز ۲۰۰ کلاس دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید.

    یاسر لیوانی مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گلستان نیز در این مراسم گفت: امسال ۴۵ پروژه با ۲۶۰ کلاس درس در استان ساخته و تحویل آموزش و پرورش شد که ۷۵ درصد آن ها با مشارکت خیرین احداث گردید.

    در این مراسم از ۳۲ خیر که از سال گذشته تاکنون اقدام به ساخت مدرسه در گلستان کرده بودند با اهدای لوح و تندیس جشنواره تجلیل شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *