فرمانده انتظامی کردستان گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان محموله 35 هزار و 760 عددی انواع مواد محترقه به ارزش 300 میلیون ریال کشف شد.
×
×

۳۵ هزار عدد انواع مواد محترقه در کردستان کشف شد

  • کد نوشته: 26066
  • ۱۳۹۹-۱۲-۱۵
  • ۰
  • فرمانده انتظامی کردستان گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان محموله 35 هزار و 760 عددی انواع مواد محترقه به ارزش 300 میلیون ریال کشف شد.
    ۳۵ هزار عدد انواع مواد محترقه در کردستان کشف شد
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده انتظامی کردستان گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان محموله ۳۵ هزار و ۷۶۰ عددی انواع مواد محترقه به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال کشف شد.

    کشف 35 هزار عدد انواع مواد محترقه در کردستان
    ۳۵ هزار عدد انواع مواد محترقه در کردستان کشف شد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین، سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و فرا رسیدن چهارشنبه آخر سال و سوء‌استفاده برخی از افراد فرصت‌طلب مبنی بر تهیه و توزیع مواد محترقه در بین اقشار مختلف، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات فنی و تخصصی از انتقال یک محموله مواد محترقه توسط قاچاقچیان، مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

    وی افزود: مأموران محل تردد خودروی قاچاقیان را در شهرستان ارومیه شناسایی و با تعامل با پلیس امنیت اقتصادی استان آذربایجان غربی خودروی وانت نیسان مورد نظر را متوقف کردند.

    فرمانده انتظامی کردستان ادامه داد: مأموران در بازرسی از خودرو توقیفی ۳۵ هزار و ۷۶۰ عدد انواع مواد محترقه به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

    سردار آزادی یادآور شد: در این راستا ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

    منبع: فارس

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *