×
×

خیرین و دولت عزم جدی در پیشگیری از تلفات جاده ای کردند

  • کد نوشته: 3945
  • ۱۳۹۹-۰۳-۲۵
  • ۰
  • با برگزاری اولین نشست مجمع خیرین راهساز استان گلستان در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، هم افزایی و همسویی نگرش خیرین و دولت در پیشگیری از تلفات جاده ای بیش از پیش جدی تر شد.
    خیرین و دولت عزم جدی در پیشگیری از تلفات جاده ای کردند
  • تبلیغ هدفمند

    با برگزاری اولین نشست مجمع خیرین راهساز استان گلستان در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، هم افزایی و همسویی نگرش خیرین و دولت در پیشگیری از تلفات جاده ای بیش از پیش جدی تر شد.

    “مهدی میقانی”مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان روز یکشنبه در این نشست گفت: ساخت،توسعه،ایمن سازی و نگهداری راهها سالانه بخش عظیمی از اعتبارات ملی و استانی را به خود اختصاص می دهد که به این دلیل نیازمند عزم و همت جمعی هستیم تا یک اقدام شاخص را در سطح ملی بوجود آوریم.

    میقانی،دستیابی به این هدف و رسیدن به توسعه متوازن را فقط با جلب و مشارکت مردم و خیرین و هم افزایی و نزدیک شدن نگرش های بین دستگاهی میسر دانست.

    خیرین و دولت عزم جدی در پیشگیری از تلفات جاده ای کردند
    خیرین و دولت عزم جدی در پیشگیری از تلفات جاده ای کردند

    وی با ابراز خرسندی از استقبال فرمانداری و مشارکت خیرین کلاله در امر راهسازی؛یکی از عوامل مهم تعریض و توسعه راهها را، میزان تردد آنها بیان کرد و گفت: محورهای ارتباطی شهرستان کلاله به دلیل شرایط جغرافیایی جزو محورهای پرتردد و پرتصادف استان شناخته می شود.

    در این نشست مقرر شد مجمع خیرین راهساز استان با مشارکت و همکاری های لازم دستگاهها و نهادهای اجرایی مرتبط و بخش خصوصی به صورت مرحله ای و با اولویت نقاط پرتصادف، عملیات تعریض و ایمن سازی محور کلاله به مراوه تپه را در آینده ای نزدیک آغاز کند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *