×
×

سرپرست دفتر فناوری اطلاعات وتوسعه مدیریت شرکت آب منطقه ای گلستان
۲۷خدمت الکترونیک از طریق دفاتر پستی

  • کد نوشته: 4175
  • ۱۳۹۹-۰۳-۳۱
  • ۰
  • سرپرست دفتر فناوری اطلاعات وتوسعه مدیریت شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: با هدف بررسی عملکرد ارائه خدمات شرکت به شهروندان از طریق دفاتر پیشخوان دولت، بازدید میدانی از دفاتر منتخب در شهرهای گرگان و آق قلا صورت گرفت.
    ۲۷خدمت الکترونیک از طریق دفاتر پستی
  • تبلیغ هدفمند

    سرپرست دفتر فناوری اطلاعات وتوسعه مدیریت شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: با هدف بررسی عملکرد ارائه خدمات شرکت به شهروندان از طریق دفاتر پیشخوان دولت، بازدید میدانی از دفاتر منتخب در شهرهای گرگان و آق قلا صورت گرفت. 

    مهندس اسماعیل گرزین با بیان اینکه از تعداد ۹۹ خدمت مصوب سازمان اداری و استخدامی کشور برای شرکت های آب منطقه ای ، تعداد ۵۰ خدمت، الکترونیکی شده است، افزود: تعداد ۲۷ خدمت به صورت الکترونیک از طریق دفاتر پستی و دفاتر پیشخوان منتخب به متقاضیان محترم استان ارائه می شود وتوسعه آن در دست پیگیری است.

    وی افزود: به منظور بررسی عملکرد ارائه خدمت به شهروندان از طریق دفاتر پیشخوان دولت، با حضور مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری از منابع آب شرکت ، نماینده اداره کل پست استان و تعدادی از کارشناسان ذیربط، از دفاتر پیشخوان منتخب بازدید و مشکلات موجود احصاء و مقرر شد اقدامات لازم به منظور افزایش کیفیت ارائه خدمات ورضایت مندی ارباب رجوع صورت پذیرد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *