×
×

مسوول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه جوادالائمه خراسان شمالی
اجرا ۳۸ پروژه عمرانی و آموزشی در مانه و سملقان

  • کد نوشته: 4496
  • ۱۳۹۹-۰۴-۰۹
  • ۰
  • مسوول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه جوادالائمه خراسان شمالی گفت: این قرارگاه تاکنون ۳۸ پروژه عمرانی و فرهنگی در دهستان شیرین سو شهرستان مانه و سملقان اجرا کرده که ۱۲ هزار نفر از مزایای آن بهره‌مند شد.
    اجرا ۳۸ پروژه عمرانی و آموزشی در مانه و سملقان
  • تبلیغ هدفمند

     مسوول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه جوادالائمه خراسان شمالی گفت: این قرارگاه تاکنون ۳۸ پروژه عمرانی و فرهنگی در دهستان شیرین سو شهرستان مانه و سملقان اجرا کرده که ۱۲ هزار نفر از مزایای آن بهره‌مند شد

    وی افزود:  قرارگاه پیشرفت و آبادانی خراسان شمالی در پی فرمایشات رهبری مبنی بر شناسایی هزار نقطه محروم در کشور،  چهار دهستان با ۱۵۰ روستا را شناسایی کرده است.

    اجرا ۳۸ پروژه عمرانی و آموزشی در مانه و سملقان
    اجرا ۳۸ پروژه عمرانی و آموزشی در مانه و سملقان

    سرهنگ شجاع افزود: در مجموع برای این اجرای این میزان پروژه ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده بود که از این میزان ۴۵ میلیارد ریال تخصیص یافت؛ نیکوکاران هم ۳۰۰ میلیارد ریال کمک کردند.

    وی تعهد این قرارگاه برای محرومیت زدایی در این شهرستان را اجرای ۹۰ پروژه عنوان کرد و گفت: با صرفه جویی های انجام شده در سرفصل اعتبارات، بیش از ۱۵۰ پروژه اجرا شد.

    مسوول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه جوادالائمه خراسان شمالی گفت: این قرارگاه همچنین ۶ مدرسه با صرف چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از محل کمک های نیکوکاران و اعتبارات آموزش و پرورش تجهیز و زیباسازی شده است.

    وی افزود: مبلغ پنج میلیارد ریال ریال برای رفع کامل محرومیت زدایی در دهستان شیرین سو نیاز است.

    مرکز شهرستان ۱۱۰ هزار نفری مانه و سملقان در ۴۵ کیلومتری غرب بجنورد واقع است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *