×
×

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی،
الویت بودجه باید با استاندارد باشد

  • کد نوشته: 4536
  • ۱۳۹۹-۰۴-۱۰
  • ۰
  • نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، در جلسه شورای اداری اداره کل استاندارد گلستان اظهار داشت: اهمیت خدمات استاندارد به گونه ای است که می بایست از دغدغه های مالی فراغت داشته باشد.
    الویت بودجه باید با استاندارد باشد
  • تبلیغ هدفمند

    نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، در جلسه شورای اداری اداره کل استاندارد گلستان اظهار داشت: اهمیت خدمات استاندارد به گونه ای است که می بایست از دغدغه های مالی فراغت داشته باشد.

    رمضانعلی سنگدوینی پس از بازدید از واحدهای اداری و آزمایشگاهی استاندارد گلستان و آشنایی با مشکلات اعتباری این دستگاه برای تجهیز آزمایشگاه های مختلف و نیز تامین مالی منابع انسانی، این وضعیت را در منافات با گستردگی وظایف و خدمات استاندارد دانست .

    وی گفت: با توجه به اینکه استاندارد از حوزه صنایع غذایی گرفته تا استاندارد آسانسور و جایگاه های سوخت، به طور تام و تمام، با سلامت و ایمنی شهروندان سر و کار دارد، شایسته نیست که چنین مجموعه ای در تامین منابع اعتباری برای ارائه خدمت و نیز تامین مالی نیروهای انسانی خدمتگزار، با تنگنا مواجه باشد.

    الویت بودجه باید با استاندارد باشد
    الویت بودجه باید با استاندارد باشد

    عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ضمن استماع گزارش عملکرد استاندارد گلستان در اجرای وظایف اصلی نظیر کنترل فراورده های غذایی، ایمنی آسانسور، ایمنی شهربازی ها، استاندارد جایگاه های عرضه سوخت مایع، استاندارد مصنوعات طلا، کالیبراسیون ترازوها و ….، با نتیجه طرح های خاص که توسط این مجموعه اجرا شده بود آشنا شد و ورود استاندارد به حوزه هایی نظیر انطباق آرد و نان، میزان نمک، کیفیت سبوس در نانوایی ها، میزان سموم باقیمانده در سبزی خوردن و … را که در شمار وظایف اصلی این مجموعه قرار ندارد، ناشی از دغدغه مندی استاندارد نسبت به سلامت شهروندان برشمرد و این روحیه و رویکرد را ستود.

    سنگدوینی، ضمن اشاره به دستاوردهای استاندارد گلستان در سال های اخیر، موفقیت های حاصله را نتیجه جوان گرایی این مجموعه در کنار تخصص گرایی آن دانست و افزود: هر کجا که به جوانهای متخصص اعتماد شده است، شاهد موفقیت های چشمگیر بوده ایم.

    وی اذعان داشت: ضروری است خیرین سلامت با تلاش های استاندارد برای تامین ایمنی و سلامت مردم آشنا باشند تا این مجموعه را در انجام وظایفشان یاری رسانند.

    سنگدوینی انگیزه مندی، تخصص گرایی و برخورداری از دغدغه سلامت شهروندان را در مجموعه استاندارد گلستان، درخور تقدیر دانست و اذعان داشت: برای توسعه استاندارد و حفظ این رویکرد و روحیه در گلستان، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم کرد؛ چرا که توسعه استاندارد را مقارن با سلامت و ایمنی شهروندان می دانم.

    این نماینده مجلس قول مساعد داد برای تجهیز آزمایشگاه های استاندارد گلستان و نیز تجهیز و راه اندازی آزمایشگاه مرجع و کلینیک استاندارد، تمام توان خود را به کار گیرد.

    این جلسه با ارائه پیشنهاداتی از سوی کارشناسان و روسای استاندارد گلستان برای تسهیل قوانین، تسریع در فرایندهای خدمت، پیگیری مطالبات مردم در خصوص استاندارد و … از طریق خانه ملت همراه بود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *