×
×

مدیرکل استاندارد گلستان خواستار تشکیل فراکسیون استاندارد در مجلس شد
توسعه استانداردسازی در استان گلستان

  • کد نوشته: 4640
  • ۱۳۹۹-۰۴-۱۱
  • ۰
  • مدیرکل استاندارد گلستان در نشست با دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی ضمن انجام توسعه استانداردسازی در استان گلستان، خواستار تشکیل فراکسیون استاندارد در مجلس با محوریت نمایندگان گلستان شد.
    توسعه استانداردسازی در استان گلستان
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل استاندارد گلستان در نشست با دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی ضمن انجام توسعه استانداردسازی در استان گلستان، خواستار تشکیل فراکسیون استاندارد در مجلس با محوریت نمایندگان گلستان شد.

    محمود فرمانی در بازدید رحمت الله نوروزی از اداره کل، آزمایشگاه های تجهیز شده و در دست تجهیز استاندارد گلستان به گستردگی وظایف استاندارد اشاره کرد و اظهار داشت: توسعه استانداردسازی در استان از حیث گستردگی وظایف و حوزه های نظارتی محقق شده اما از حیث توسعه منابع اعتباری و نیروی انسانی، همچنان در مضیقه است و این توسعه غیر موزون، طبیعتا این مجموعه را دچار مشکلات زیادی خواهد کرد.

    دبیر شورای استاندارد گلستان خواستار کمک و مساعدت نمایندگان استان گلستان به توسعه استاندارد در تمام ابعاد و وجوه آن و نه تنها گسترش وظایف و حوزه نظارتی شد.

    نماینده مردم علی آباد کتول در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات این مجموعه، استاندارد را حائز نقشی کلیدی در توسعه اقتصادی دانست و افزود: باید اذعان و اقرار داشت که به استاندارد به قدر کافی توجه نشده و دولت و مجلس می بایست نگاه ویژه ای به استاندارد داشته باشند.

    رحمت الله نوروزی گفت: استاندارد در استان به درستی عمل کرده است اما در خصوص کیفیت کالاها که امری جداگانه از استاندارد است، نیاز به مجاهدت بیشتر داریم.

    دبیر مجمع نمایندگان گلستان قول مساعد داد در کنار دیگر نمایندگان استان گلستان تمام توان خود را برای تقویت استانداردسازی در گلستان به کار گیرد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *