×
×

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی
پرداخت بخشی از مطالبات گندمکاران به مبلغ ۷۶۰میلیاردریال

  • کد نوشته: 5035
  • ۱۳۹۹-۰۴-۱۷
  • ۰
  • مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی گفت: تاکنون ۷۶۰ میلیارد ریال از وجوه محصول خریداری شده از گندم‌کاران استان، به تولیدکنندگان پرداخت شده است که این روند ادامه دارد.
    پرداخت بخشی از مطالبات گندمکاران به مبلغ ۷۶۰میلیاردریال
  • تبلیغ هدفمند

     مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی گفت: تاکنون ۷۶۰ میلیارد ریال از وجوه محصول خریداری شده از گندم‌کاران استان، به تولیدکنندگان پرداخت شده است که این روند ادامه دارد. 

    محمد بدری روز سه شنبه اظهار داشت: تلاش داریم تا وجوه مربوط به خرید محصول گندم کاران به موقع پرداخت شود و این امر برای خرید گندم که تا ۱۱ تیرماه تحویل شده، محقق شده است.

    وی افزود: تاکنون ۶۲ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است. 

    وی درباره گلایه ها از تاخیر در خرید گندم از کشاورزان شهرستان های مانه و سملقان و فاروج گفت: این سیلوها در چند سال گذشته، به علت برخی تخلفات، در امر خرید گندم، پلمب شده بود و بر این اساس، خریداری از کشاورزان این شهرستان ها، انجام نمی شد.

    بدری گفت: اکنون، سیلوها در شهر آشخانه و فاروج، با همکاری و پیگیری فرمانداران و قوه قضایی، فعال شد و خرید گندم از سر گرفته شده است. 

    مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی گفت: کد خرید برای این مراکز صادر شده است و با تغییر کاربران سیلوها، موضوع توقف فعالیت، حل شده است.

    بدری با اشاره به اینکه امسال برای رفاه حال کشاورزان، شمار مراکز خرید گندم در استان بیشتر شده است گفت: اکنون خرید این محصول در ۲۶ مرکز دارای کد در حال انجام است. 

    پرداخت بخشی از مطالبات گندمکاران به مبلغ ۷۶۰میلیاردریال

    وی درباره مشکل در تولید گندم گفت: امسال به علت های مختلف راندمان تولید گندم در واحد سطح، کاهش دارد.

    مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی تصریح کرد: نامرغوب بودن سموم و بذر گندم و نیز شرایط آب و هوایی و تنش هوایی (تف باد)، علت کاهش راندمان تولید گندم عنوان شده است.

    پیش بینی می شود امسال ۲۶۸ هزار تن گندم در استان تولید و ۱۸۶ هزار تن از این میزان به صورت تضمینی خریداری شود. 

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *