×
×

۲۱۷ طرح در۱۴استان‌ مرزی و کم‌برخوردارراه‌اندازی شد

  • کد نوشته: 5394
  • ۱۳۹۹-۰۴-۲۶
  • ۰
  • ۲۱۷ فقره طرح در ۱۴ استان مرزی و کمتر برخوردار کشور از ابتدای امسال تا پایان خردادماه راه‌اندازی شده است و پیش‌بینی می‌شود از محل راه‌اندازی این طرح‌ها برای سه هزار و ۲۸۲ نفر اشتغال‌زایی شود.
    ۲۱۷ طرح در۱۴استان‌ مرزی و کم‌برخوردارراه‌اندازی شد
  • تبلیغ هدفمند

    ۲۱۷ فقره طرح در ۱۴ استان مرزی و کمتر برخوردار کشور از ابتدای امسال تا پایان خردادماه راه‌اندازی شده است و پیش‌بینی می‌شود از محل راه‌اندازی این طرح‌ها برای سه هزار و ۲۸۲ نفر اشتغال‌زایی شود.

    به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، بررسی آمارهای رسمی منتشره وزارت صنعت، معدن و تجارت حاکی است که این طرح‌ها با مجموع سرمایه‌گذاری ۲۷ هزار و ۴۸۹ میلیارد ریالی به بهره‌برداری رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۲۸.۹ درصد افزایش داشته است.

    ۲۱۷ طرح در۱۴استان‌ مرزی و کم‌برخوردارراه‌اندازی شد
    ۲۱۷ طرح در۱۴استان‌ مرزی و کم‌برخوردارراه‌اندازی شد

    همچنین در سه ماهه امسال بیشترین تعداد طرح‌ها در استان مرزی آذربایجان غربی با ۳۱ فقره و سرمایه‌گذاری ۸۶۸.۳ میلیارد ریالی راه‌اندازی شد که زمینه اشتغال ۱۳۶ نفر را فراهم خواهد کرد.

     استان لرستان با ۲۹ فقره طرح، سرمایه‌گذاری ۳۶۴ میلیارد ریالی و اشتغال‌زایی ۲۷۸ نفری و چهارمحال و بختیاری با ۲۵ فقره طرح، سرمایه‌گذاری ۴۴۳.۷ میلیارد ریالی و اشتغال‌زایی ۱۸۸ نفر در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.

    برپایه این گزارش، در بهار ۹۹ تعداد چهار فقره طرح در استان ایلام، ۱۱ طرح در استان بوشهر، هفت فقره در جنوب کرمان، هشت طرح در خراسان جنوبی، هشت فقره در خراسان شمالی، ۱۹ طرح در خوزستان، ۱۱ فقره در سیستان وبلوچستان، ۲۲ طرح در کردستان، ۱۹ فقره در استان کرمانشاه و ۱۶ فقره طرح در استان هرمزگان به بهره‌برداری رسید.

    به گزارش ایرنا، پارسال در مجموع یک‌هزار و ۱۸۰ طرح با سرمایه‌گذاری ۱۴۸ هزار و ۵۶۸ میلیارد ریالی در استان‌های یاد شده راه‌اندازی شد که زمینه اشتغال ۱۷ هزار و ۳۹ نفر را در این مناطق فراهم ساخت.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *