×
×

برگزیدگان نهایی از سوی کانون پرورش فکری اعلام شد
درخشش ایده‌پردازان گلستانی در سومین رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی

  • کد نوشته: 5926
  • ۱۳۹۹-۰۵-۰۶
  • ۰
  • برگزیدگان نهایی سومین رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.
    درخشش ایده‌پردازان گلستانی در سومین رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی
  • تبلیغ هدفمند

    برگزیدگان نهایی سومین رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

    آثار ۳۰ ایده‌پرداز یا گروه ایده‌پردازی، در مرحله نهایی از سوی داوران متخصص انتخاب شد تا برای این تعداد از بین ۱۶۰ اثر رسیده به دبیرخانه این رویداد  امکان جذب حامی صنعتی و مالی وجود داشته باشد.

    بر همین اساس در حالی که آمار کلی آثار رسیده نشانگر افزایش ۳۰ درصدی ارایه ایده به دبیرخانه نسبت به دوره پیشین بود، گروه مربیان متخصص در مراحل مختلف، ایده‌هایی را انتخاب کردند که بیشترین توان برای ارایه به بازار و صنعت اسباب‌بازی ایران را داشته‌ باشند و این انتخاب به این معنی نیست که ایده‌هایی که به این مرحله راه پیدا نکرده‌اند از نظر کیفیت در سطح پایین‌تری قرار داشته‌اند.

    بر اساس این خبر دانیال نورقلی پور بعنوان ایده‌پرداز منتخب و مرتضی ممشلی، مطهره کریمی( هر دو مربی فرهنگی کانون گلستان) و علی‌اکبر اخلی بعنوان ایده‌پردازان شایسته تقدیر سومین رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی انتخاب شدند.

    در حالی که آمار کلی آثار رسیده نشانگر افزایش ۳۰ درصدی ارایه ایده به دبیرخانه نسبت به دوره پیشین بود، گروه مربیان متخصص در مراحل مختلف، ایده‌هایی را انتخاب کردند که بیشترین توان برای ارایه به بازار و صنعت اسباب‌بازی ایران را داشته‌ باشند.

    در این میان اداره‌کل سرگرمی‌های سازنده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دبیرخانه ایده‌آزاد، با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی و برگزاری نشست‌های حضوری یا آنلاین، تمامی توان و شناخت و تجربه‌های خود از بازار اسباب‌بازی ایران برای پیگیری و پرورش ایده‌ها و بالابردن احتمال و شانس جذب حمایت از طریق بازار سرمایه و صنعت اسباب‌بازی را در سال «جهش تولید» به‌کار خواهد گرفت.

    در همین حال با توجه به شیوع بیماری کرونا قرار است آیین پایانی رویداد به احتمال زیاد در تاریخی که در آینده اعلام خواهد شد، به‌صورت مجازی برگزار شود و ایده‌پردازان نیز فیلم‌های معرفی اثر خود را به این آیین ارسال کنند تا به صورت آفلاین برای علاقه‌مندان نمایش داده شود.

    گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان با ۱۹ ایده در این فراخوان شرکت کرده بود.

    یادآوری می‌شود اسامی افراد برگزیده و شایسته تقدیر سومین رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی ایران در سایت خبری کانون به نشانی www.kanoonnews.ir، سایت رویداد ایده‌آزاد اسباب‌بازی به نشانی ideaazad.ir و در صفحه اختصاصی جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون در اینستاگرام به نشانی irantoyfestival@ اعلام شده است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *