×
×

ناصر سنگدوینی کارشناس و مشاور صنعت بیمه
بیمه عمر سرمایه ای برای آینده

  • کد نوشته: 6788
  • ۱۳۹۹-۰۵-۲۲
  • ۱ دیدگاه
  • ناصر سنگدوینی کارشناس و مشاور صنعت بیمه با 12 سال سابقه کار در این صنعت با گفت و گو با پایگاه خبری بازار کسب و کار در خصوص بیمه و اهمیت آن در زندگی روزمره مطالبی را عنوان کردند که آگاهی از آن شاید خالی از لطف نباشد و بتواند چراغ راهی باشد برای همه کسانی که دغدغه آینده را دارند.
    بیمه عمر سرمایه ای برای آینده
  • تبلیغ هدفمند

    ناصر سنگدوینی کارشناس و مشاور صنعت بیمه با ۱۲ سال سابقه کار در این صنعت با گفت و گو با پایگاه خبری بازار کسب کار آنلاین در خصوص بیمه و اهمیت آن در زندگی روزمره مطالبی را عنوان کردند که آگاهی از آن شاید خالی از لطف نباشد و بتواند چراغ راهی باشد برای همه کسانی که دغدغه آینده را دارند.

    وی در مورد اینکه بیشتر مردم بیمه را با بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه می شناسند اظهار کرد، شرکتهای بیمه تقریبا برای همه مشاغل پرخطر بیمه های را در نظر گرفته است تا بتواند حافظ سرمایه افراد در موقع حادثه باشد.

    سنگدوینی اضافه کرد، صنعت بیمه گروهای مختلفی را دارد که یکدسته از بیمه ها مربوط به خودرو است همانند بیمه بدنه و شخص ثالث و یکسری از گروههای بیمه ای نیز شامل بیمه آتش سوزی می شود که این گروه شامل بیمه منازل، مشاغل صنعتی و غیر صنعتی، انبارها و دیگر موارد می باشد.

    سنگدوینی بیمه مسئولیت را از گروههای دیگر این صنعت برشمرد و خاطرنشان کرد، متاسفانه بسیاری از افراد با این بیمه آشنایی کامل را ندارند در حالی که این بیمه طوری برنامه ریزی شده که می تواند همه شغلها و حرفه ها را در بر بگیرد. پزشکان، پرستاران و همه حرفه های که در آنها امکان اشتباه و ریسک وجود دارد می توانند از این بیمه استفاده کنند.

    بیمه عمر سرمایه ای برای آینده
    بیمه عمر سرمایه ای برای آینده

    این کارشناس صنعت بیمه با بیان اینکه بیمه مسئولیت برای بسیاری از افراد نا شناخته است، تصریح کرد، برخی افراد چون از بیمه تامین اجتماعی برخوردار هستند به ضرورت بیمه مسئولیت اهمیت نمی دهند در حالی که امروزه بسیاری از مشکلات حقوقی که برای افراد در زمینه کاری که منجر به خسارت می شود به وجود می آید با بیمه مسئولیت می تواند مرتفع شود.

    کارشناس شرکت بیمه نوین در خصوص پشتوانه این شرکت برا جبران خسارتها گفت، برای صدور بیمه نامه ما مراحل کنترل و شناخت ریسک را در نظر می گیریم در عین حال هم اگر بیمه با ریسک بالا را بخواهیم انجام دهیم شرکت بیمه خود را تحت پوشش بیمه های اتکای قرار می دهد و تمام ریسکهای که بیمه می شوند با نظارت مستقیم بیمه مرکزی است.

    وی افزود، در شرکت بیمه نوین تلاش شده که صدور بیمه نامه توسط نمایندگی باشد که از لحاظ حقوقی و بیمه ای به مسائل شناخت لازم را دارند و به همین دلیل تلاش می شود کار با کیفیت و بدون نقص به مشتریان ارائه شود.

    وی در خصوص افزایش قیمت‌ها و تعهدات بیمه ای نیز اظهار کرد، افزایش قیمت‌ها در همه زمینه ها وجود دارد برای همین در بیمه نامه ها مفاد قابل تغییر است و افراد می توانند با استفاده از الحاقی ارزش بیمه خود را بیشتر کنند تا در زمان حادثه بتوانند از جبران خسارت کامل برخوردار شوند.

    سنگدوینی در ادامه با بیان اینکه بیمه می تواند از خالی شدن درآمد جلوگیری کند، افزود، بیمه عمر یکی از بهترین گروههای بیمه ای است که همه افراد می توانند از آن بهره‌مند شوند و شرکت بیمه نوین در این حوزه بهترین خدمات بیمه ای را انجام می دهد.

    نویسنده: هنگامه خاندوزی
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    یک پاسخ به “بیمه عمر سرمایه ای برای آینده”

    1. محمودی گفت:

      ببخشیدمن ایشونو میشناسم- ناصر سنگدوینی کی ۱۲ سال سابقه کار در صنعت بیمه گرفت؟؟؟؟؟ مملکت بی صاحاب همینه دیگه…

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *