×
×

رضایتمندی مردم از اولویت‌های پلیس فتا است

  • کد نوشته: 39191
  • ۱۴۰۲-۰۳-۲۹
  • ۰
  • جانشین پلیس فتا فراجا با حضور در استان آذربایجان شرقی از پلیس فتا استان و شهرستان ها بازدید نمود و عملکرد آنان را مورد ارزیابی قرارداد. پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا:همزمان با حضور بازرسان ستادکل نیروهای مسلح در پلیس فتا،سردار حسین امیرلی ضمن بازدید و بررسی عملکرد یگانی پلیس فتا استان و شهرستان های مراغه و […]

    رضایتمندی مردم از اولویت‌های  پلیس فتا است
  • تبلیغ هدفمند

    جانشین پلیس فتا فراجا با حضور در استان آذربایجان شرقی از پلیس فتا استان و شهرستان ها بازدید نمود و عملکرد آنان را مورد ارزیابی قرارداد.

    پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا:همزمان با حضور بازرسان ستادکل نیروهای مسلح در پلیس فتا،سردار حسین امیرلی ضمن بازدید و بررسی عملکرد یگانی پلیس فتا استان و شهرستان های مراغه و بناب دستورات لازم را صادر نمودند.

    این مقام ارشد انتظامی در جمع کارکنان پلیس فتا استان گفت : اولویت فتا فراجا کسب رضایت مردم می باشد و پلیس فتا آذربایجان شرقی فعالیت خوبی در سطح کشور داشته که این امر رضایمندی شهروندان را به دنبال داشته است.

    وی تصریح کرد:موفقیت و سرعت عمل در پلیس فتا وجود دارد و کار تیمی یک یگان باید دائمآ روبه پیشرفت باشد که خوشبختانه با تعامل و همکاری که بین ادارات و پلیس فتا استان‌ها وجود دارد در جامعه اثرگذار و مفید است.

    جانشین فتا فراجا خاطرنشان کرد : با  توجه به رشد تکنولوژی و پروندهای تشکیل شده،پلیس فتا با هوشمندی امورات را پیش می برد و همه‌ی این تلاش‌ها در راستای کسب رضایت عموم هموطنان عزیز می‌باشد.

    در ادامه سردار امیرلی با حضور در ادارات پلیس فتا با مراجعه کننده گان از نزدیک دیدار و در جریان روند رسیدگی امورات و مشکلات افراد بزه دیده قرار گرفتند.

    سرهنگ “محسن محمودی” رئیس پلیس فتا استان نیز در این دیدار از عملکرد پلیس فتا استان در خصوص اقدامات پیشگیرانه و اجتماعی محور و همچنین خدماتی که پلیس برای کاربران فضای مجازی ارائه می نماید گزارشی ارائه کرد.

    گفتنی است در پایان این بازدید سردار حسین امیرلی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات مثبت صورت گرفته توسط پلیس فتا استان آذربایجان شرقی و شهرستان های تابعه، با اهدای لوح تقدیر و اعطای درجه یکی از کارکنان این پلیس از زحمات آنان تجلیل بعمل آورد.
     

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *