×
×

کلاهبرداری اسکیمینگ با شگرد” فروش موز ارزان قیمت “

  • کد نوشته: 39201
  • ۱۴۰۲-۰۳-۲۹
  • ۰
  • رییس پلیس فتا استان البرز از شناسایی و دستگیری باند اسکیمر که با عنوان “فروش موز ارزان قیمت” اقدام به کپی و جعل کارت های بانکی و برداشت غیر مجاز وجه از حساب های بانکی شهروندان می نمودند ، خبر داد. پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ جلیلیان در تشریح این خبر اظهار داشت : […]

    کلاهبرداری اسکیمینگ با شگرد” فروش موز ارزان قیمت “
  • تبلیغ هدفمند

    رییس پلیس فتا استان البرز از شناسایی و دستگیری باند اسکیمر که با عنوان “فروش موز ارزان قیمت” اقدام به کپی و جعل کارت های بانکی و برداشت غیر مجاز وجه از حساب های بانکی شهروندان می نمودند ، خبر داد.

    پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ جلیلیان در تشریح این خبر اظهار داشت : در پی وصول تعدادی پرونده با موضوع برداشت غیر مجاز از حساب بانکی، در حالی که کارت های بانکی در ید مالکان حساب بوده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت .

    این مقام مسئول ادامه داد : در بررسی های صورت گرفته و اقدامات فنی و مهندسی کارشناسان پلیس فتا، محل وقوع بزه و کپی نمودن کارت های بانکی قربانیان مشخص گردید، متهمین با ایجاد بساط فروش موز با قیمت های بسیار ارزان اقدام به کپی و جعل کارت های بانکی مالکان حساب های بانکی نموده اند.

    رییس پلیس فتا استان البرز افزود: طی هماهنگی های لازم و عملیات غافلگیرانه، متهمان شناسایی و دستگیر شدند. همچنین برخی از تجهیزات کپی و جعل کارت های بانکی از مخفیگاه متهمین یافت گردید.

    وی بیان داشت : در این راستا ،شناسایی شکات ، مالباختگان و جزئیات نحوه کپی کارتها در دستور کار این پلیس قرار دارد.

    سرهنگ جلیلیان ضمن تاکید بر اینکه افراد باید به هنگام رویت کالای ارزان قیمت در سطح شهر، حتما اصول ایمنی در خرید های امن با کارت های بانکی را رعایت نمایند، خاطر نشان کرد:هموطنان می توانند همواره با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir از آخرین اخبار و اطلاعات سایبری و جدیدترین شگردهای مجرمانه مطلع شوند و مجرمان سایبری را در رسیدن به اهدافشان ناکام بگذارند.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *