×
×

شناسایی و دستگیری باند فیشینگ کار حرفه ای

  • کد نوشته: 39733
  • ۱۴۰۲-۰۴-۰۵
  • ۰
  • رییس پلیس فتا استان البرز از شناسایی و دستگیری باند فیشینگ کار حرفه ای تحت عنوان “سهام عدالت” خبر داد . پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ رسول جلیلیان در تشریح این خبر اظهار داشت : در پی وصول تعدادی پرونده با موضوع برداشت غیر مجاز اینترنتی از حساب های بانکی، با توجه به حساسیت […]

    شناسایی و دستگیری باند فیشینگ کار حرفه ای
  • تبلیغ هدفمند

    رییس پلیس فتا استان البرز از شناسایی و دستگیری باند فیشینگ کار حرفه ای تحت عنوان “سهام عدالت” خبر داد .

    پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ رسول جلیلیان در تشریح این خبر اظهار داشت : در پی وصول تعدادی پرونده با موضوع برداشت غیر مجاز اینترنتی از حساب های بانکی، با توجه به حساسیت موضوع، مراتب پیگیری به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت .

    این مقام مسئول ادامه داد : در بررسی های صورت گرفته و اقدامات فنی و مهندسی کارشناسان پلیس فتا، مشخص گردید که افراد مالباخته پس از ردیافت پیام از طریق پیام رسان روبیکا، در خصوص سهام عدالت، با مراجعه به لینک مندرج در پیام، ضمن نصب بدافزار بر روی گوشی ایشان، پس از پرداخت مبلغی ناچیزدر نرم افزار، کل موجودی حساب بانکی شان به صورت اینترنتی برداشت گردیده است.

    رییس پلیس فتا استان البرز افزود: طی هماهنگی های لازم و عملیات غافلگیرانه، متهمان درکمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شدند. همچنین تجهیزات رایانه ای مورد استفاده متهمین از مخفیگاه ایشان یافت و تعداد زیادی اطلاعات کارت عابربانک مالباختگان احتمالی شناسایی گردید.

    وی بیان داشت : در این راستا ،شناسایی شکات ، مالباختگان و جزئیات نحوه کپی کارتها در دستور کار این پلیس قرار دارد.

    سرهنگ جلیلیان ضمن تاکید بر اینکه افراد به پیام های دریافتی با مضمون شهام عدالت، ابلاغ قضایی و … با سرشماره های غیر رسمی و درارای لینک توجه ننموده، خاطر نشان کرد:هموطنان می توانند همواره با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir از آخرین اخبار و اطلاعات سایبری و جدیدترین شگردهای مجرمانه مطلع شوند و مجرمان سایبری را در رسیدن به اهدافشان ناکام بگذارند.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *