×
×

دستگیری گرداننده صفحات غیر اخلاقی در فضای مجازی

  • کد نوشته: 39985
  • ۱۴۰۲-۰۴-۰۷
  • ۰
  • رئیس پلیس فتا گلستان از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که در بستر اینستاگرام اقدام به راه اندازی صفحات غیر اخلاقی و  برقراری ارتباط نامتعارف با برخی از افراد می نمود. پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ سعید تجری رئیس‌ پلیس فتا استان‌ گلستان در تشریح این‌ خبر گفت: در پی رصدهای صورت گرفته […]

    دستگیری گرداننده صفحات غیر اخلاقی در فضای مجازی
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس پلیس فتا گلستان از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که در بستر اینستاگرام اقدام به راه اندازی صفحات غیر اخلاقی و  برقراری ارتباط نامتعارف با برخی از افراد می نمود.

    پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ سعید تجری رئیس‌ پلیس فتا استان‌ گلستان در تشریح این‌ خبر گفت: در پی رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی توسط کارشناسان این پلیس، صفحاتی در محیط اینستاگرام  مشاهده گردید که سازنده آن اقدام به دعوت از دنبال کنندگان خود به منظور برقراری ارتباط نا مشروع می‌کرد.

    وی ادامه افزود: کارشناسان پلیس فتا با جمع آوری مستندات بدست آمده و انجام اقدامات فنی و تخصصی و با بررسی اطلاعاتی، مدیراصلی صفحات غیر اخلاقی مورد شناسایی قرار گرفت و در نهایت طی یک اقدام غافلگیرانه با هماهنگی مقام قضائی در یکی از محلات گرگان توسط ماموران پلیس فتا دستگیر شد .

    این مقام انتظامی ‌ادامه داد: متهم در ابتدا منکر بزه انتسابی شد، ولی با مشاهده ادله و مستندات مربوطه اتهام وارده را پذیرفت و از کار خود اظهار ندامت و پشیمانی کرد و در نهایت متهم به همراه پرونده جهت سیرمراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردید.

    وی تصریح کرد : پلیس فتا با توجه به وظایف ذاتی خود با عوامل ترویج فساد و فحشا در فضای مجازی برابر قانون قاطعانه رفتار می‌کند

    رئیس‌ پلیس فتا استان‌ گلستان از خانواده‌ها خواست : نظارت مستمر و بیشتری بر عملکرد فرزندان خود داشته باشند و آنها را در فضای مجازی رها نکنند و به همه کاربران شبکه‌های اجتماعی توصیه کرد از عضویت در این صفحات و کانال‌ها خودداری کنند.

    سرهنگ تجری یادآور شد: شهروندان بلافاصله پس از مواجهه شدن با صفحات نامتعارف،موضوع را با همکاران ما در مرکز فوریت های سایبری پلیس فتا به شماره ۰۹۶۳۸۰ در میان بگذارند.
     

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *