×
×

دستگیری عامل توهین و فحاشی در فضای مجازی

  • کد نوشته: 40095
  • ۱۴۰۲-۰۴-۱۰
  • ۰
  • رئیس پلیس فتا استان زنجان از شناسایی و دستگیری عامل توهین و فحاشی در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد و گفت: هرگونه مزاحمت و فحاشی در فضای مجازی جرم محسوب شده و با عاملین برابر قانون برخورد خواهد شد. پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ سید احمد موسوی رئیس پلیس فتا استان زنجان در تشریخ […]

    دستگیری عامل توهین و فحاشی در فضای مجازی
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس پلیس فتا استان زنجان از شناسایی و دستگیری عامل توهین و فحاشی در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد و گفت: هرگونه مزاحمت و فحاشی در فضای مجازی جرم محسوب شده و با عاملین برابر قانون برخورد خواهد شد.

    پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ سید احمد موسوی رئیس پلیس فتا استان زنجان در تشریخ این خبر گفت: در پی شکایت و مراجعه حضوری یکی از شهروندان زنجانی مبنی بر توهین و فحاشی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

    وی ادامه داد: شاکی در اظهارات خود بیان داشت اخیرا شخصی از طریق یک حساب کاربری در شبکه اجتماعی اینستاگرام برای بنده و همسرم با ارسال پیام‌های توهین آمیز ایجاد مزاحمت می‌نماید.

    سرهنگ موسوی گفت: برابر بررسی‌های فنی انجام شده متهم به هویت معلوم در استان زنجان شناسایی و با هماهنگی مقام محترم قضائی دستگیر و به پلیس فتا استان انتقال داده شد.

    این مسئول انتظامی افزود: متهم در تحقیقات مقدماتی منکر هرگونه جرم انتسابی می‌شد و با سخنان گمراه‌ کننده قصد فریب پلیس را داشت که با هوشیاری کارشناسان این پلیس و بررسی تجهیزات رایانه‌ای، لب به سخن گشوده و به بزه ارتکابی خود معترف و انگیزه خود را انتقام جویی بیان نمود در ادامه متهم جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

    وی تاکید کرد: کاربران فضای مجازی به این نکته توجه داشته باشند همان‌گونه که حرف‌های توهین‌آمیز و فحاشی افراد در فضای حقیقی جرم می‌باشد، توهین و افترا به افراد در فضای مجازی نیز جرم بوده و قابل رسیدگی در محاکم قضایی می‌باشد.

    رئیس پلیس فتا زنجان گفت: کاربران قبل فعالیت در فضای مجازی نسبت به افزایش سوادرسانه‌ای و فضای مجازی خود اقدام، و در صورت مواجهه با موارد مشکوک، موضوع را از طریق شماره ۰۹۶۳۸۰ یا وب سایت پلیس فتا به آدرس: www.cyberpolice.ir بخش تماس‌های مردمی گزارش کنند.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *