×
×

پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان به مناسبت روز پرستار

  • کد نوشته: 49031
  • ۱۴۰۲-۰۸-۲۷
  • ۰
  •   رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در پیامی ضمن تبریک  میلاد اسوه صبر وحمایت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار به پرستاران خدوم و زحمتکش دانشگاه ،به پرستاران بیمارستان های غزه نیز دست مریزاد گفت. متن پیام تبریک دکتر سعید گل فیروزی بدین شرح است: پرستاران، یکی از مهمترین ارکان عرصه سلامت کشور هستند […]

  • تبلیغ هدفمند
     

    رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در پیامی ضمن تبریک  میلاد اسوه صبر وحمایت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار به پرستاران خدوم و زحمتکش دانشگاه ،به پرستاران بیمارستان های غزه نیز دست مریزاد گفت.

    متن پیام تبریک دکتر سعید گل فیروزی بدین شرح است:

    پرستاران، یکی از مهمترین ارکان عرصه سلامت کشور هستند که خدمات ارزنده آنان در این عرصه مهم انکار ناپذیر است. عزیزانی که با تأسی از  حضرت زینب کبری (س) تلاش می کنند تا با دانش و صبر توام با عشق و انسانیت  ، شایسته ترین خدمات را به بیماران  ارائه نمایند . 
    به عنوان یک همکار که از نزدیک شاهد تلاش های ایثارگونه شما عزیزان هستم ،از زحمات ارزشمندتان تشکر می‌کنم و یقین دارم اشک گوشه چشمان نگران، ولی امیدوار دردمندانی که آسایش شبانه خود را به بهای شب زنده داری شما به دست آورده‌اند به عنوان نقطه نزول لطف الهی سلامتی شادابی و موفقیت همکاران دلسوز را تضمین می‌کند. 
    بدون تردیدی مناسبتی شایسته تر از میلاد اسوه صبر وحمایت حضرت زینب کبری (س) بعنوان روز پرستار و قدردانی از تلاش و کوشش وتکریم شما عزیزان نمی توان یافت.
    اینجانب با تبریک روز پرستار وارج نهادن به خدمات جامعه پرستاری اعم از استادان،مربیان، پرستاران ودانشجویان رشته پرستاری از خداوند سبحان دوام توفیقات یکایک شما عزیزان را آرزو می نمایم .

    همچنین جا دارد در این روز عزیز خداقوت و دست مریزادی عرض نمایم خدمت کادر پرستاری بیمارستان های غزه که در آن شرایط سخت با کمترین امکانات به مجروحان خدمت ارائه می کنند.

    نام دستگاه ارسال کننده خبر : علوم پزشکی استان گلستان

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *