×
×

تاکید استاندار گلستان بر گسترش فرهنگ‌سازی برای کاربران ترافیک

  • کد نوشته: 49042
  • ۱۴۰۲-۰۸-۲۷
  • ۰
  •   استاندار گلستان گفت: در کنار اقدامات ایجابی و برخورد با متخلفان در حوزه ترافیک، اقدامات فرهنگ‌سازی با استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش در استان گسترش یابد.   به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، دکتر علی‌محمد زنگانه بعد از امروز در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان اظهار کرد: در خصوص موتورسیکلت سواران اقدام عاجل […]

    تاکید استاندار گلستان بر گسترش فرهنگ‌سازی برای کاربران ترافیک
  • تبلیغ هدفمند
     تاکید استاندار گلستان بر گسترش فرهنگ‌سازی برای کاربران ترافیک

    استاندار گلستان گفت: در کنار اقدامات ایجابی و برخورد با متخلفان در حوزه ترافیک، اقدامات فرهنگ‌سازی با استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش در استان گسترش یابد.

     

    به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، دکتر علی‌محمد زنگانه بعد از امروز در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان اظهار کرد: در خصوص موتورسیکلت سواران اقدام عاجل صورت گیرد و طرح ویژه برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف با قدرت اجرایی شود.

    وی ادامه داد: ۸۰ درصد مجموع فوتی درون و برون شهری مربوط به عابران پیاده و موتورسیکلت سواران است که این امر نشان می‌دهد باید در این عرصه اقدامات موثر و قاطعانه باشد.

    استاندار گلستان خاطرنشان کرد: موضوع موتورسیکلت سواران و عابران پیاده به صورت ویژه در جلسات شورای ترافیک مطرح و در خصوص راهکارهای کاهش تصادفات در این بخش تصمیم‌گیری جدی و عملیاتی شود.

    زنگانه افزود: موضوع آموزش و فرهنگ‌سازی مسئله بسیار مهمی است که در کنار اقدامات ایجابی، باید مد نظر باشد.

    وی ادامه داد: از ظرفیت آموزش و پرورش برای توسعه آموزش‌های ترافیکی استفا‌ه شود 

    استاندار گلستان گفت: مداخله‌های موثر نباید قطع شود و در اولویت بندی منابع، رفع نقاط حادثه‌خیز باید در اولویت قرار داشته باشد.


    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *