×
×

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان
۶۸۰۰کیلومتر مرز مشترک‌زمین‌های کشاورزی‌ومنابع‌جنگلی

  • کد نوشته: 53364
  • ۱۴۰۳-۰۳-۱۹
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین دکتر حمید سلامتی اظهار کرد: مشارکت در اطفاء حریق توسط همیاران طبیعت می تواند به ما در زمان حریق کمک کننده باشد...
    ۶۸۰۰کیلومتر مرز مشترک‌زمین‌های کشاورزی‌ومنابع‌جنگلی
  • تبلیغ هدفمند

    جلسه شورای حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان با موضوع حریق مطرح شد: ۶۸۰۰ کیلومتر مرز مشترک زمین های کشاورزی و منابع جنگلی وجود دارد

    جلسه شورای حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان با موضوع حریق در شهرستان مینودشت و با حضور نماینده مردم شهرستان مینودشت، گالیکش، مراوه تپه و کلاله در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل منابع طبیعی و روسای ادارات شهرستان های شرق استان با موضوع تمهیدات لازم حریق در عرصه های ملی برگزار شد.

    به گزارش خبرنگار بازار کسب و کار، مهندس سید نجیب حسینی نماینده مردم شرق استان در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نگاه امروز منابع طبیعی به سمت فعالیت های آموزشی ترویجی سوق پیدا کرده که قطعا در آینده اثرات مثبتی خواهد داشت.

    وی گفت: توجه به مردم را با رعایت ۳ اصل مردم داری، رعایت قانون و عدم خلاف به مدیران توصیه نمودند و در آخر بیان داشتند تمام تلاش خود را جهت بهبود وضعیت قوانین وضع شده در این زمینه انجام خواهند داد.

    در ادامه دکتر سلامتی نیز با ارائه گزارش عملکردی در خصوص برنامه های آمورش ترویجی انجام شده، اقدامات صورت گرفته در حوزه آبخیزداری، طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت و همچنین مشکلات و کاستی های کارکنان اداره منابع طبیعی ارائه کرد.

    مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان نیز در این ارتباط گفت: ساماندهی نیروهای مردمی در قالب گروه های ۱۱نفره و آموزش جوامع محلی انجام شود.

    دکتر حمید سلامتی اظهار کرد: مشارکت در اطفاء حریق توسط همیاران طبیعت می تواند به ما در زمان حریق کمک کننده باشد.

    وی در ادامه با اشاره به اینکه بنرهای اطلاع رسانی در مناطق مختلف نصب شده است، تصریح کرد: برگزاری مانورهای حریق به آمادگی نیروها و نیروهای مردمی کمک می کند.

    سلامتی با بیان اینکه ۶۸۰۰ کیلومتر مرز مشترک زمین های کشاورزی و منابع جنگلی داریم، گفت: احداث آتش برها در مرزهای مشترک بین زمین های کشاورزی و جنگل در نقاط بحرانی در دستور کار قرار دارد.

    وی ادامه داد: از دیده بان های حریق در سال های گذشته استفاده شده است و امسال نیز ۴۵ نفر از افراد بومی که با حوزه های منابع طبیعی و جنگلی آشنایی دارند از ابتدای تیرماه تا پایان شهریورماه استفاده می شود.

    روئسای ادارات شرق استان نیز گزارشی از فعالیت انجام‌ شده در سطح شهرستان ها و مشکلات و نیازمندی های خود را بیان کردند.

    نویسنده: مهندس حمیدرضا محمدیاری
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *