×
×

معاون هنری، سینمایی سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گستان
آغاز رایزنی برای‌نهمین‌جام قهرمانان‌بازی‌های‌ویدئویی

  • کد نوشته: 53372
  • ۱۴۰۳-۰۳-۲۱
  • ۰
  • معاون هنری، سینمایی سمعی و بصری اداره کل فرهنگ استان، در حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی به اهمیت بازی و تاثیر گذاری این رسانه فرهنگی در تربیت و شکل‌گیری شخصیت کودکان و نوجوانان پرداخت و سپس تاثیر این رویداد در غنی سازی اوقات فراغت در تابستان اشاره نمود...
    آغاز رایزنی برای‌نهمین‌جام قهرمانان‌بازی‌های‌ویدئویی
  • تبلیغ هدفمند

    در آستانه برگزاری نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران، مدیران بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با سفر به استان‌ گلستان، در نشستی برنامه‌ریزی و هماهنگی‌ های لازم برای برگزاری این مسابقات را با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ انجام ‌دادند.

    به گزارش خبرنگار بازار کسب و کار آنلاین به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، در آستانه برگزاری نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران، مدیران بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با سفر به استان‌ گلستان، با تشکیل جلسه‌ای در روز یکشنبه (۲۰خرداد) به ریاست رضا یازرلو معاون هنری، سینمایی سمعی و بصری اداره کل فرهنگ استان، برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این مسابقات را با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشارکت دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی استان انجام ‌دادند.

    در ابتدای این جلسه رضا یازرلو، معاون هنری، سینمایی سمعی و بصری اداره کل فرهنگ استان، در حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی به اهمیت بازی و تاثیر گذاری این رسانه فرهنگی در تربیت و شکل‌گیری شخصیت کودکان و نوجوانان پرداخت و سپس تاثیر این رویداد در غنی سازی اوقات فراغت در تابستان اشاره نمود.

    همچنین در این نشست فاضل، نماینده بنیاد ملی بازیهای رایانه‌ای ایجاد شور و نشاط در بین کودکان، نوجوانان و جوانان در محیطی شاد و سالم همراه با خانواده‌ها، حمایت از بازیسازان ایرانی از طریق جذب کاربر جدید و معرفی بازی‌های با کیفیت ایرانی دارای محتوای سالم و مفید را از مهمترین اهداف برگزاری این مسابقات اعلام کرد؛ وی شعار فرهنگی نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران را نشاط خانوادگی با بازی ایرانی بیان کرد.

    گفتنی است، مسابقات نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران همچون چند دوره گذشته ابتدا در استان‌های مختلف کشور برگزار و سپس منتخبان هر استان مسابقات مرحله نیمه‌نهایی و نهایی خود را در تهران برگزار می‌کنند.

    همچنین ثبت‌نام برای شرکت در این مسابقات از طریق سایت بازیکو به آدرس https://baazico.ir/ انجام و در خصوص نحوه برگزاری این مسابقات و زمان ثبت‌نام متعاقبا اطلاع‌‌رسانی می‌شود.

    نویسنده: سکینه جافرنوده
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *