×
×

با حضور نماینده شهرستان گنبد در مجلس شورای اسلامی :
بررسی وضعیت ارتباطات مخابراتی توسط نماینده ملت

  • کد نوشته: 10490
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار-امان قلیج شادمهرنماینده مردم گنبد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه انتظارمردم از مخابرات ،ارائه خدمات و سرویسهای متنوع و به روز و با کیفیت است گفت : در راستای رفع مشکلات و چالشهای موجود، همکاری لازم از سوی ایشان انجام خواهد شد تا بهترین خدمت رسانی به مردم در این منطقه داشته باشیم.
    بررسی وضعیت ارتباطات مخابراتی توسط نماینده ملت
  • تبلیغ هدفمند

    امان قلیج شادمهر ، نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی با حضور در مخابرات گنبد ضمن بازدید از بخشهای مختلف فنی و اداری ، در جلسه ای به بررسی وضعیت ارتباطات مخابراتی در این شهرستان پرداخت .

    به گزارش بازار کسب کار-امان قلیج شادمهرنماینده مردم گنبد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه انتظارمردم از مخابرات ،ارائه خدمات و سرویسهای متنوع و به روز و با کیفیت است گفت : در راستای رفع مشکلات و چالشهای موجود، همکاری لازم از سوی ایشان انجام خواهد شد تا بهترین خدمت رسانی به مردم در این منطقه داشته باشیم.

    حیدر خسروی رئیس مخابرات گنبد گفت: ۹۹ درصد روستاهای بالای جمعیت ۲۰ خانوار در گنبد از ارتباط مخابراتی بهره مند هستند بطوریکه ۹۵ درصد روستاهای تابعه شهرستان گنبد ازاینترنت سیار و ثابت برخوردار میباشند .

    غلامعلی شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان نیز با اشاره به تعداد بالغ بر ۳۹۰ هزار مشترک تلفن همراه در این شهرستان گفت : عملیات توسعه ارتباطات سیار در این شهرستان همزمان باسایر بخشهای دیگر استان در حال اجرا است و تاسیس ۲۴ سایت جدید تلفن همراه و ارتقاء تکنولوژی در ۴۴ سایت از جمله پروژه های در دست اقدام در این زمینه است.

    منبع: روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *