×
×

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان
بهره مندی۱۵۰۰مددجواز کمک هزینه اجاره مسکن

  • کد نوشته: 11167
  • ۱۳۹۹-۰۷-۲۰
  • ۰
  • ۱۵۰۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان از کمک‌هزینه اجاره و ودیعه مسکن بهره‌مند شدند.
    بهره مندی۱۵۰۰مددجواز کمک هزینه اجاره مسکن
  • تبلیغ هدفمند

    ۱۵۰۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان از کمک‌هزینه اجاره و ودیعه مسکن بهره‌مند شدند.

    به گزارش بازار کسب کارآنلاین عیسی بابایی،مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: از آنجایی که یکی از برنامه های کمیته امداد حمایت از خانواده های تحت پوشش است در شش‌ماهه نخست سال جاری از کمک‌هزینه اجاره و ودیعه مسکن۱۵۰۰مددجوی فاقد مسکن پرداخت شد.

    بابایی بیان کرد: از میزان اعتبار پرداخت‌شده مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان آن کمک‌هزینه اجاره مسکن بوده که در قالب کمک بلاعوض به ۱۲۶۰ مددجوی اجاره‌نشین شهری و سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در قالب وام قرض الحسنه ودیعه مسکن به تعداد ۲۴۰ مددجوی مستاجر مساعدت ‌شده است.

    بهره مندی۱۵۰۰مددجواز کمک هزینه اجاره مسکن
    بهره مندی۱۵۰۰مددجواز کمک هزینه اجاره مسکن

    وی با اشاره به اجاره‌نشینی۳۴۰۰ مددجوی کمیته امداد استان گلستان، گفت: مهمترین رویکرد کمیته امداد در بخش خدمت‌رسانی به مددجویان تحت پوشش، ایجاد توانمندسازی آن‌ها در بخش‌های مختلف بوده و در راستای تحقق این اهداف خدمات متعددی به آن‌ها ارائه می‌شود.

    بابایی با اشاره به شرایط سخت برای تأمین هزینه‌ها و اجاره مسکن خانوار‌های مستأجر در سال جاری گفت: کمیته امداد به‌صورت بلاعوض و یا در قالب وام‌های قرض‌الحسنه به این خانوار‌ها کمک می‌کند که در این خصوص امیدواریم نیکوکاران نیز همانند سنوات سال های گذشته یاری رسان این مرکز در تأمین هزینه‌های مسکن نیازمندان باشند.

    منبع: بازار کسب کار

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *