مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان ازکاهش ۳۵ درصدی شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ و پاسخگویی به بیش از دو هزار مورد شکایات مردمی از ابتدای سال تاکنون خبر داد.
کاهششکایات درحوزه ارتباطات وفناوریاطلاعات
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان، محمد احمدی با اعلام این خبر افزود: تعداد شکایات ثبتی در سامانه ۱۹۵ از ابتدای سال تاکنون حدود دو هزار مورد و در هفت حوزه اینترنت، خدمات پستی، تلفن همراه، تشعشعات، ارزش افزوده، پشتیبانی و دفاتر پیشخوان ثبت شده است.
وی اضافه کرد: از مجموع شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ تعداد هزار و ۶۰۰ مورد در حوزه اینترنت، ۶۰۰ مورد تلفن همراه، ۲۰ مورد خدمات پستی، هشت مورد تشعشعات دکل های مخابراتی، ۱۶ مورد دفاتر پیشخوان و ۲۲ مورد خدمات ارزش افزوده می باشد که به تمامی شکایات رسیدگی شده است.
نماینده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان گلستان ادامه داد: حجم شکایات وارده در شش ماه سال جاری نسبت به سال گذشته با کاهش حدود ۴۰ درصدی روبرو بوده است و زمان پاسخگویی به شکایات از ۵ روز کاری به ۲ دهم روزکاری رسیده است.
وی در خصوص سامانه ۱۹۵ اضافه کرد: سامانه ۱۹۵ سامانه ای تخصصی جهت رسیدگی به شکایات در تمامی حوزه های ارتباطات و فناوری اطلاعات در سطح کشور بوده و ارتباط با این سامانه از طرق مختلف نظیر سامانه اینترنتی، اپلیکیشن ۱۹۵ و شماره تلفن رایگان ۱۹۵ در اختیار تمام شهروندان، جهت ثبت شکایات خود در این حوزه و پاسخگویی در کمترین زمان ممکن ایجاد شده است.
دیدگاهتان را بنویسید