×
×

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان
کاهش‌شکایات درحوزه ارتباطات ‌وفناوری‌اطلاعات

  • کد نوشته: 23938
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۵
  • ۰
  • به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان، محمد احمدی با اعلام این خبر افزود: تعداد شکایات ثبتی در سامانه 195 از ابتدای سال تاکنون حدود دو هزار مورد و در هفت حوزه اینترنت، خدمات پستی، تلفن همراه، تشعشعات، ارزش افزوده، پشتیبانی و دفاتر پیشخوان ثبت شده است.
    کاهش‌شکایات درحوزه ارتباطات ‌وفناوری‌اطلاعات
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان ازکاهش ۳۵ درصدی شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ و پاسخگویی به بیش از دو هزار مورد شکایات مردمی از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

    کاهش‌شکایات درحوزه ارتباطات ‌وفناوری‌اطلاعات

    به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان، محمد احمدی با اعلام این خبر افزود: تعداد شکایات ثبتی در سامانه ۱۹۵ از ابتدای سال تاکنون حدود دو هزار مورد و در هفت حوزه اینترنت، خدمات پستی، تلفن همراه، تشعشعات، ارزش افزوده، پشتیبانی و دفاتر پیشخوان ثبت شده است.

    وی اضافه کرد: از مجموع شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ تعداد هزار و ۶۰۰ مورد در حوزه اینترنت، ۶۰۰ مورد تلفن همراه، ۲۰ مورد خدمات پستی، هشت مورد تشعشعات دکل های مخابراتی، ۱۶ مورد دفاتر پیشخوان و ۲۲ مورد خدمات ارزش افزوده می باشد که به تمامی شکایات رسیدگی شده است.

    نماینده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان گلستان ادامه داد: حجم شکایات وارده در شش ماه سال جاری نسبت به سال گذشته با کاهش حدود ۴۰ درصدی روبرو بوده است و زمان پاسخگویی به شکایات از ۵ روز کاری به ۲ دهم روزکاری رسیده است.

    وی در خصوص سامانه ۱۹۵ اضافه کرد: سامانه ۱۹۵ سامانه ای تخصصی جهت رسیدگی به شکایات در تمامی حوزه های ارتباطات و فناوری اطلاعات در سطح کشور بوده و ارتباط با این سامانه از طرق مختلف نظیر سامانه اینترنتی، اپلیکیشن ۱۹۵ و شماره تلفن رایگان ۱۹۵ در اختیار تمام شهروندان، جهت ثبت شکایات خود در این حوزه و پاسخگویی در کمترین زمان ممکن ایجاد شده است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *