معاون مدیریت و توسعه منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: خدمات دهی بهینه و مطلوب مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی به کاربران جاده ای منوط به رعایت موازین و پروتکل های بهداشتی می باشد.

“منصور ملایی” روز دوشنبه در نشستی با مالکان مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی و نمایندگان نهادها و دستگاههای اجرایی مرتبط در محل سالن جلسات اداره کل متبوع گفت: با توجه به احتمال افزایش سفرها در تعطیلات آتی و فصل تابستان باید با رعایت کامل موازین و پروتکل های بهداشتی،شاهد ارتقای سطح کیفی خدمات جاده ای باشیم.
اطلاع رسانی،آموزش و رعایت نکات بهداشتی در ادارات و زیرمجموعه ها و نمازخانه ها برای جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا از مهمترین مواردی بود که نهادها و دستگاههای متولی در این جلسه بر آنها تاکید داشتند.
در طول ۵ هزار کیلومتر از راههای استحفاظی استان گلستان ۱۷ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی فعالیت دارند.
وداع تلخ والیبال ایران با صابر کاظمی؛ قهرمانی که در غربت خاموش شد





















دیدگاهتان را بنویسید