×
×

۸۰۰ شاکی به دنبال کلاهبردار سایبری

  • کد نوشته: 40412
  • ۱۴۰۲-۰۴-۱۳
  • ۰
  • رئیس پلیس فتا استان فارس از شناسایی و دستگیری فردی که از ۸۰۰ شاکی در سراسر کشور حدود ۱۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد. پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ امیر حسین سلیمانی، رئیس پلیس فتا استان فارس ضمن اعلام این خبر اظهار کرد:مأموران این پلیس در پی دریافت چندین شکواییه پیرامون کلاهبرداری […]

    ۸۰۰ شاکی به دنبال کلاهبردار سایبری
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس پلیس فتا استان فارس از شناسایی و دستگیری فردی که از ۸۰۰ شاکی در سراسر کشور حدود ۱۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

    پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ امیر حسین سلیمانی، رئیس پلیس فتا استان فارس ضمن اعلام این خبر اظهار کرد:مأموران این پلیس در پی دریافت چندین شکواییه پیرامون کلاهبرداری از طریق فضای مجازی، موضوع  به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

    وی افزود: در بررسی‌های لازم مشخص شد که متهم ضمن ایجاد و راه اندازی یک سایت جعلی و چندین درگاه بانکی و تبلیغ انواع گوشی‌های تلفن همراه و کالاهای دیگر در این سایت، پس از مدتی اعتماد سازی از شهروندان و به ویژه عمده فروشان تلفن همراه، از آنان سفارش گرفته ولی به آن‌ها کالایی تحویل نمی داده و از این طریق اقدام به اغفال هموطنان می نموده‌ است . 

    این مقام انتظامی گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی توسط مأموران این پلیس، متهم این پرونده مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضایی اکیپی از افسران این پلیس به شهر تهران مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه  وی را دستگیر کردند.

    سرهنگ سلیمانی با بیان اینکه متهم در تحقیقات به جرم ارتکابی اقرار کرد، افزود: در این خصوص تا کنون ۸۰۰ شاکی در سراسر کشور شناسایی شده و برآورد اولیه کلاهبرداری این متهم از شهروندان، حدود ۱۰۰ میلیارد ریال می باشد.

    رئیس پلیس فتا استان فارس از شهروندان خواست: هشدار‌های پلیس را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی، مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت سایبری اطلاع‌رسانی کنند.
     

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *