×
×

عامل فروش تجهیزات تقلب در کنکور شناسایی شد

  • کد نوشته: 40664
  • ۱۴۰۲-۰۴-۱۷
  • ۰
  • رئیس پلیس فتا استان سمنان از شناسایی عامل فروش تجهیزات تقلب در کنکور خبر داد. پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ فدائیان؛ رئیس پلیس فتا استان سمنان در تشریح این خبر گفت: هر ساله با نزدیک شدن به فرآیند برگزاری آزمون های سراسری فعالیت مجرمین حوزه فضای مجازی در زمینه فروش سوالات کنکور و روش […]

    عامل فروش تجهیزات تقلب در کنکور شناسایی شد
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس پلیس فتا استان سمنان از شناسایی عامل فروش تجهیزات تقلب در کنکور خبر داد.

    پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ فدائیان؛ رئیس پلیس فتا استان سمنان در تشریح این خبر گفت: هر ساله با نزدیک شدن به فرآیند برگزاری آزمون های سراسری فعالیت مجرمین حوزه فضای مجازی در زمینه فروش سوالات کنکور و روش های متقلبانه افزایش می یابد لذا با نگرش به گسترش فعالیت مجرمانه در این فضا و در راستای رفع دغدغه عموم مردم در برخورد قاطع با این جرایم در فضای مجازی؛ مقابله با این پدیده ناپسند به صورت ویژه و مستمر در دستور کار این پلیس قرار داشته است .

    سرهنگ فدائیان افزود: برابر رصد صورت گرفته مشخص گردید شخصی با راه اندازی وب سایتی مبادرت به فروش تجهیزات تقلب در کنکور می نماید که موضوع به صورت ویژه به منظور پی جویی و مقابله با تارنمای مجرمانه در دستور کار مهندسین سایبری این پلیس قرار گرفت که طی بررسی اولیه مشخص گردید وب سایت تحت مدیریت فردی در سمنان می باشد که طی مکاتبه ای با مرجع قضایی دستورات مقتضی در  این خصوص اخذ و در همین راستا صاحب وب سایت به این پلیس دعوت گردید.

    سرهنگ فدائیان ادامه داد : نامبرده در اظهارات خود بیان نمود آگهی های فروش مربوطه را به دلیل نداشتن سرمایه اولیه در وبسایت خود قرار داده است و با شخصی دیگری در ارتباط بوده که بعد از ثبت سفارش از آن مرجع برای مشتری جنس را تهیه می نموده است. در ادامه برابر دستور قضایی تلفن همراه نامبرده توسط کارشناسان سایبری این پلیس بررسی که طی آن مشخص گردید در شبکه اجتماعی واتساپ اقدام به ارتباط و تهیه اجناس می نموده است. گفتنی است دستگیری سایر افراد و تجهیزات در دستور کار این پلیس قرار دارد.

    رئیس پلیس فتا استان سمنان از عموم مردم خواست :در صورت مواجه شدن با موارد مشکوک و مجرمانه مراتب را از طریق سامانه فوریت‌های سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ و یا سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتی WWW.CYBERPOLICE.IR گزارش نمایند.
     

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *