×
×

فروش محصولات آرایشی و بهداشتی تقلبی با آگهی جعلی در اینستاگرام

  • کد نوشته: 41532
  • ۱۴۰۲-۰۴-۲۸
  • ۰
  • رئیس پلیس فتا ویژه شرق استان تهران از شناسایی و دستگیری شخصی که با درج آگهی جعلی در شبکه‌های اجتماعی، اقدام به فروش محصولات آرایش بهداشتی تقلبی می‌کرد، خبر داد. پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ دوم حمیدرضا سلطان آبادی رئیس پلیس فتا ویژه شرق استان تهران در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت […]

    فروش محصولات آرایشی و بهداشتی تقلبی با آگهی جعلی در اینستاگرام
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس پلیس فتا ویژه شرق استان تهران از شناسایی و دستگیری شخصی که با درج آگهی جعلی در شبکه‌های اجتماعی، اقدام به فروش محصولات آرایش بهداشتی تقلبی می‌کرد، خبر داد.

    پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ دوم حمیدرضا سلطان آبادی رئیس پلیس فتا ویژه شرق استان تهران در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به خرید محصولات آرایشی بهداشتی نموده و پس از دریافت اجناس خریداری شده متوجه عدم اصالت کالا و تقلبی بودن آن شده است، لذا موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

    وی ادامه داد: با اقدامات فنی و تخصصی، متهم مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضائی در مخفیگاه خود دستگیر و به همراه مقادیری لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و تاریخ مصرف گذشته به پلیس فتا منتقل شد.

    این مقام انتظامی افزود: متهم پس از مواجهه با مستندات جمع آوری شده توسط کارشناسان این پلیس به جرم خود اعتراف کرد و گفت ابتدا با تبلیغات گسترده و اغواکننده و درج تصاویر محصولات آرایشی و بهداشتی معروف در شبکه‌های اجتماعی، موفق به ترغیب شهروندان به پرداخت مبلغ اجناس شده، و در ادامه اقدام به ارسال محصولات تقلبی و بی‌کیفیت می‌نمودم.

    سرهنگ سلطان آبادی با بیان اینکه برخی کانال های غیرمجاز در فضای مجازی بدون داشتن مجوز و با تبلیغات جعلی سعی در فروش محصولات آرایشی و بهداشتی تاریخ گذشته و خارج از نظام چرخه وزارت بهداشت دارند، افزود: شهروندان بابت تهیه اقلام آرایشی و بهداشتی مورد تایید وزارت بهداشت، به جهت اینکه دچار بیماریهای مختلف پوستی و چشمی نگردند از طریق فروشگاه ‌های معتبر و شناخته شده اقدام کنند.

    رئیس پلیس فتا ویژه شرق استان تهران در پایان گفت: شهروندان توصیه‌های پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ یا سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش گزارش های مردمی با کارشناسان ما در میان بگذارند.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *