×
×

دستگیری سارق ۳ میلیارد ریالی ارزهای دیجیتال در همدان

  • کد نوشته: 41837
  • ۱۴۰۲-۰۵-۰۳
  • ۰
  • رئیس پلیس فتا استان همدان از شناسایی و دستگیری عامل سواستفاده ازشهروند همدانی به بهانه چند برابر کردن سرمایه در بازار رمز ارز خبر داد. سرهنگ فیروز سرخوش‌نهاد، رئیس پلیس فتا همدان در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه فردی به پلیس فتا استان همدان و ارائه مرجوعه قضائی مبنی بر به سرقت رفتن […]

    دستگیری سارق ۳ میلیارد ریالی ارزهای دیجیتال در همدان
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس پلیس فتا استان همدان از شناسایی و دستگیری عامل سواستفاده ازشهروند همدانی به بهانه چند برابر کردن سرمایه در بازار رمز ارز خبر داد.

    سرهنگ فیروز سرخوش‌نهاد، رئیس پلیس فتا همدان در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه فردی به پلیس فتا استان همدان و ارائه مرجوعه قضائی مبنی بر به سرقت رفتن ‏ارز دیجیتال از کیف پول الکترونیکی‌اش به ارزش ۳ میلیارد ریال، ‎موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت. 

    وی افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد شاکی به دنبال تبلیغات اغوا کننده یکی از دوستان خود با عنوان اعطای سودهای کلان از طریق سرمایه‌گذاری در حوزه رمز ارز، علیرغم نداشتن آگاهی در این حوزه اقدام به سرمایه گذاری کرده است.

    رئیس پلیس فتا همدان ادامه داد: کارشناسان پلیس با انجام اقدامات فنی و تخصصی پس از کسب دستور مقام قضائی در یک عملیات پلیسی متهم را دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند متهم در تحقیقات صورت گرفته به جرم خود معترف و با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

    وی در ادامه گفت: متهم در بیان شیوه مجرمانه خود اظهار کرد با توجه به اینکه شاکی ازدوستان من بود از اعتماد وی سوءاستفاده کرده و با ورود به سیستم و حساب کاربری کیف پولش، ارزهای دیجیتال او را به سرقت بردم.

    سرهنگ سرخوش نهاد هشدار داد: شهروندان عزیز قبل از ورود به بازار رمزارزها، علم و دانش خود را افزایش داده و با مطالعه و تحقیق لازم در این بازار، سرمایه‌گذاری نمایند، همچنین شهروندان در حفظ و نگهداری اطلاعات محرمانه مانند رمز عبور کیف پول و اطلاعات کاربری در صرافی‌ها دقت لازم را داشته باشند.

    رئیس پلیس فتا استان همدان از عموم مردم خواست: در صورت مواجه شدن با موارد مشکوک و مجرمانه مراتب را از طریق سامانه فوریت‌های سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ و یا سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتی WWW.CYBERPOLICE.IR گزارش نمایند.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *