×
×

دستگیری عامل فروش بلیط در سایت واسط خرید

  • کد نوشته: 42226
  • ۱۴۰۲-۰۵-۱۰
  • ۰
  • سرپرست پلیس فتا استان یزد از شناسایی و دستگیری فردی که با درج آگهی دروغین فروش بلیط کنسرت اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌ کرد، خبر داد.   پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ “حسن ابوالحسینی” در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در یکی از […]

    دستگیری عامل فروش بلیط در سایت واسط خرید
  • تبلیغ هدفمند

    سرپرست پلیس فتا استان یزد از شناسایی و دستگیری فردی که با درج آگهی دروغین فروش بلیط کنسرت اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌ کرد، خبر داد.

     

    پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ “حسن ابوالحسینی” در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در یکی از سایت‌های واسطه گر با ترفند فروش بلیط کنسرت، اقدام به دریافت وجه می‌‌کند و هیچ‌ گونه خدماتی ارائه نمی‌نماید، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

    سرپرست پلیس فتا استان یزد افزود : در روند رسیدگی به پرونده مشخص شد متهم با استفاده از این ترفند به ازای هر درخواست  مبلغ ۴۰۰ الی یک میلیون تومان دریافت می‌ کرده که با این روش از تعداد زیادی شهروندان کلاهبرداری کرده است.

    این مقام مسئول عنوان داشت: با استفاده از اقدامات فنی و پلیسی، متهم مورد نظر پرونده که در یکی از استان‌های غرب کشور ساکن بود شناسایی و با دستور مقام قضایی دستگیر شد.

    سرهنگ ابوالحسینی در ادامه به شهروندان توصیه کرد: بسیاری از صفحات و تبلیغاتی که بدون مجوز فعالیت در سایت های واسطه گر یا شبکه‌های اجتماعی با عناوینی مانند فروش بلیط نیم بها، تخفیف دار  لحظه آخری اقدام به دریافت وجه می‌نمایند کلاهبرداری بوده و شهروندان باید صرفا از طریق سایت‌های معتبر اقدام به خرید بلیط نمایند.

    وی خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی موضوع را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی  و یا با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ با کارشناسان ما در‌ ارتباط باشند.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *