×
×

نقش مؤثر فعالان فضای مجازی در معرفی خراسان شمالی به کشور

  • کد نوشته: 43369
  • ۱۴۰۲-۰۵-۳۱
  • ۰
  • ۱۴۰۲/۵/۳۰ تعداد بازدید: ۱۳ مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: هفته گذشته ۵ نفر از فعالان گردشگری در فضای مجازی یا به‌اصطلاح اینفلوئنسرها باهدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری خراسان شمالی به کشور به استان ما سفر کردند. به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان با اعلام این مطلب بیان کرد: […]

    نقش مؤثر فعالان فضای مجازی در معرفی خراسان شمالی به کشور
  • تبلیغ هدفمند
    ۱۴۰۲/۵/۳۰

    تعداد بازدید: ۱۳

    مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: هفته گذشته ۵ نفر از فعالان گردشگری در فضای مجازی یا به‌اصطلاح اینفلوئنسرها باهدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری خراسان شمالی به کشور به استان ما سفر کردند.

    به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان با اعلام این مطلب بیان کرد: شبکه‌های اجتماعی ابزار مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری است و این ظرفیت در صورت برنامه‌ریزی صحیح و تولید محتوای فاخر و تخصصی می‌تواند در امر جذب گردشگر و ماندگاری مسافر در استان نقش بسزایی ایفا می‌کند.

    مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی ادامه داد: اینفلوئنسر مارکتینگ یکی از مؤثرترین روش‌های نوین بازاریابی در دنیا است که در سال‌های اخیر فراگیر شده است در همین راستا اینفلوئنسرها می‌توانند با ارائه تجربیات دست‌اول از سفر به خراسان شمالی بهترین و قابل‌استناد‌ترین منبع برای تعیین مقاصد آتی برای مخاطبان خود باشند.

    مستوفیان گفت: این گروه در سفر به خراسان شمالی با حضور در روستاهای هدف گردشگری و جاذبه‌های شاخص همچون ارگ بلقیس، مجموعه فرهنگی تاریخی مفخم، چهارتاقی تیموری، آتشکده اسپا خو و موزه‌ها و تولید محتوا و انتشار در صفحات پربازدید خود زمینه آشنایی و معرفی استان را برای مخاطبان خود فراهم آوردند.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *