تبلیغکنندگان ازجمله بزرگترین بهرهمندان از فناوریهای مدرن هستند. با استفاده از هوش مصنوعی، آنها توانستهاند مشتریان را تقسیمبندی کنند، کمپینها را شخصیسازی کنند
اقتصاد ایران در انتظار احداث کریدور شمال به جنوب /آغوش باز اینچه برون برای تجارت خارجی
شهرداری بدهکار، همایش پرهزینه؛ اولویتها کجاست؟
نتیجه بررسی تله کابین گرگان چهارشنبه اعلام می شود
انتخابات شوراها به صورت تکی و مجزا برگزار میشود
نوکر مردم یا ارباب بازار؟وقتی مرغ تکهتکه گرانتر میشود و سفرهها آب میروند
حذف خاموش، هزینههای آشکار
وقتی سوخت بیتأثیر است اما لبنیات نایاب میشود
خطری پنهان برای معیشت
وقتی گلستان همصدا با بازار هشدار میدهد
چرا هشدارها شنیده نمیشود؟تبلیغکنندگان ازجمله بزرگترین بهرهمندان از فناوریهای مدرن هستند. با استفاده از هوش مصنوعی، آنها توانستهاند مشتریان را تقسیمبندی کنند، کمپینها را شخصیسازی کنند
تبلیغکنندگان ازجمله بزرگترین بهرهمندان از فناوریهای مدرن هستند. با استفاده از هوش مصنوعی، آنها توانستهاند مشتریان را تقسیمبندی کنند، کمپینها را شخصیسازی کنند
دیدگاهتان را بنویسید