حمیدرضا محمدیاری – مدیر مسئول روزنامه بازار کسب و کار پارس: تأسیس روزنامه بازار کسب و کار پارس، نقطه عطفی در تاریخ رسانه استان گلستان محسوب می شود، چرا که زمانی پا به عرصه وجود گذاشت که جریانهای خاص با استفاده از روزنامههای بی هویت ارزشهای استان را مورد هجمه قرار داده بودند.
روزنامه بازار کسب و کار به عنوان دومین رسانه مکتوب استان گلستان، طی ۱۰ سال همواره در مواجهه با مسائل روز جامعه کنشمند بوده و توانسته به عنوان یک رسانه صادق و معتبر، معتمد مردم باشد.
روزنامه بازار کسب و کار در عین نوجوانی، توانسته در این مدت فعالیت خود تجربههای فراوانی کسب کند . چرا که تا به امروز شاهد این هستیم که هم طراوت و جذابیت خود را حفظ کرده و همان طور که از یک روزنامه انتظار میرود مطابق شرایط و سلایق روز جامعه، در حال بهروزرسانی خودش میباشد و هم در این بین پختگی و متانت در عملش پیداست.
در پی این ۱۰۰۰ شماره، بازار کسب و کار ثابت کرد که میتوان با حفظ اصول و هنجارها، نوآور میتوان سلایق و طیفهای مختلف مردم را در برگرفت. در این شرایط نقش مهم روزنامهای چون بازار کسب و کار در صف جنگ رسانهای و از سوی دیگر مسؤولیت حفاظت از مردم و مرزهای فرهنگی استان و کشور در مقابل ناهنجاریهای مخرب را عهدهدار شد.
امروز در آستانه دهمین سال فعالیت و ۱۰۰۰مین شماره این روزنامه برجستهتر از همیشه به نظر میرسد، به ویژه امروز که طلیعهدار گام دوم انقلاب اسلامی است و جهاد تبیین یکی از شاهراههای تحقق آرمانهای چلهدوم انقلاب می باشد و همه ملت ایران در پی ساخت تمدن نوین اسلامی و ایرانی هستیم.
بدون تردید روزنامهی چون بازار کسب و کار پارس که متعهد به حقیقت و در تلاش برای پاسداشت آرمانها و ارزشهاست، در حفظ این راه، همراه ثابت قدم و امیدبخش بوده است.
و قطعا این همراهی برای مردم به ویژه شهروندان استان گلستان و خراسان شمالی از اهمیت ویژهای برخوردار است، چرا که این روزنامه با اختصاص بخش ثابت آموزش در جهت رفع مشکلات مردم، پل ارتباطی خوب و موثر بین مردم و مسئولین است.این بخش ضمن انعکاس اخبار گزارشات و مقالات مختلف در مقام یک منتقد منصف و خیرخواه، مردم نیز عمل کرده است.
در مقام مدیر مسئول روزنامه جا دارد از کلیه افرادی که نقش موثری در حرکت رو به جلوی این روزنامه داشته و از طرفی دیگر همکاران رسانهای روزنامه همه خبرنگاران، عکاسان و کارکنان روزنامه تشکر و قدرانی نمایم.
دیدگاهتان را بنویسید