×
×

 مدیرکل امور مالیاتی استان گلستان
اعتبارات۱۸پروژه نیمه‌تمام تامین شد

  • کد نوشته: 53748
  • ۱۴۰۳-۰۶-۰۱
  • ۰
  •  به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین، قربان حاجی مشهدی در گفتگو با برنامه رادیویی روزنه، اظهارکرد: طرح نشاندارکردن مالیات طرح نوپایی است که با اجرای آن امکان مشارکت ۷۳ هزار و ۵۴۴ مودی گلستانی حائز شرایط فرم مالیاتی تبصره ۱۰۰، فراهم شده و ۷ هزار و ۹۰۲ مودی در این طرح مشارکت کردند...
    اعتبارات۱۸پروژه نیمه‌تمام تامین شد
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل امور مالیاتی استان گلستان گفت: ۷ هزار و ۹۰۲ مودی گلستانی مشمول فرم‌های مالیاتی تبصره ۱۰۰، با مشارکت در طرح نشان‌دار کردن مالیات‌های مستقیم، حدود ۱۱۲ میلیارد تومان از منابع مورد نیاز برای تکمیل پروژه های نیمه تمام گلستان را تامین کردند.

     به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین، قربان حاجی مشهدی در گفتگو با برنامه رادیویی روزنه، اظهارکرد: طرح نشاندارکردن مالیات طرح نوپایی است که با اجرای آن امکان مشارکت ۷۳ هزار و ۵۴۴ مودی گلستانی حائز شرایط فرم مالیاتی تبصره ۱۰۰، فراهم شده و ۷ هزار و ۹۰۲ مودی در این طرح مشارکت کردند.

    مدیرکل امور مالیاتی گلستان گفت: با مشارکت حدود ۱۰ درصدی مودیان مشمول ارسال فرم‌های مالیاتی تبصره ۱۰۰ حدود ۱۱۲ میلیارد تومان از اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل ۴۵ طرح نیمه تمام در استان گلستان تامین شده است.

    وی ادامه داد: مالیات‌های نشاندار وصولی، ۲۵ درصد از کل اعتبارات مورد نیاز برای طرح‌های چهل و پنجگانه مد نظر سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان را تامین کرده است.

    حاجی مشهدی گفت: بالاترین میزان استقبال مودیان برای تامین اعتبارات مورد نیاز پروژه‌های نیمه تمام در این استان در حوزه تولید و توسعه شهرک‌های صنعتی گلستان بوده که ۵۳ درصد از اعتبارات مورد نیاز این پروژه‌ها تامین شده است.

    مدیرکل امور مالیاتی گلستان بیان کرد: پروژه‌های نیمه تمام حوزه فرهنگ و هنر و همچنین پروژه‌های گردشگری به ترتیب با تامین اعتبار ۴۴ و ۴۳ درصدی در رتبه دوم و سوم استقبال مودیان قرار داشتند.

    حاج مشهدی گفت: بیشترین استقبال در استان گلستان به مودیان شهرستان گنبدکاووس تعلق دارد که ۱۰۰ درصد منابع مالی مورد نیازِ پروژه‌های مشمول بهره‌مندی از مالیات‌های نشاندار تامین شده است.

    وی ادامه داد: در مجموع ۴۵ پروژه نیمه تمام در گلستان در حوزه تولید، فرهنگ و هنر، امنیت عمومی، گردشگری، آموزش عالی و طرح‌های توسعه قضایی برای بهره‌مندی از مالیات‌های نشاندار انتخاب شده بودند که اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل ۱۸ طرح به طور کامل تامین شده است.

    نویسنده: مهدی تقوی
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *