×
×

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان
کشف تخلف۹۰۲میلیاردریالی شرکت تولید کننده خوراک دام وطیور

  • کد نوشته: 8215
  • ۱۳۹۹-۰۶-۲۴
  • ۰
  • علی اصغر اصغری معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان خبر ازکشف تخلفات به ارزش حدود 902 میلیارد ریال در یک شرکت تولید کننده خوراک دام و طیور و دو واحد دامداری صنعتی در شهرستان گرگان توسط بازرسان سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان خبر داد.
    کشف تخلف۹۰۲میلیاردریالی شرکت تولید کننده خوراک دام وطیور
  • تبلیغ هدفمند

    علی اصغر اصغری معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان خبر ازکشف تخلفات به ارزش حدود ۹۰۲ میلیارد ریال در یک شرکت تولید کننده خوراک دام و طیور و دو واحد دامداری صنعتی در شهرستان گرگان توسط بازرسان سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان خبر داد.

    علی اصغر اصغری با اعلام این خبر عملکرد بازرسان این سازمان در پاسخگویی به شکایات و بررسی گزارشات مردمی را بسیار مثبت ارزیابی نمود.

    وی افزود، بازرسان این سازمان در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان و همچنین احقاق حقوق شاکیان از هیچگونه تلاشی دریغ نکرده و با تمام توان در چهارچوب قوانین و مقررات با متخلفان احتمالی در عرصه بازار برخورد خواهند نمود.

    کشف تخلف۹۰۲میلیاردریالی شرکت تولید کننده خوراک دام وطیور
    کشف تخلف۹۰۲میلیاردریالی شرکت تولید کننده خوراک دام وطیور

    معاون بازرسی و نظارت سازمان در ادامه گفت،در همین راستا و در پی دریافت گزارشات کتبی شهروندان مبنی بر تخلفات احتمالی یکی از شرکتهای خوراک دام و طیور و تعدادی از دامداریهای صنعتی در شهرستان گرگان تیمی از بازرسان بمنظور بررسی و رسیدگی موضوع اعزام شدند.

    وی افزود، پس از بازرسیهای میدانی و بررسی مدارک و مستندات موجود توسط بازرسان این سازمان، تخلف قاچاق نهاده های ذرت دامی و جو دامی به میزان ۳۰ تن در شرکت مورد نظر و همچنین عرضه خارج از شبکه ۳۰ تن جو و ذرت دامی در دو واحد دامداری صنعتی محرز و پرونده تخلف این شرکت و دامداریها به مبلغ ۹۰۱ میلیارد و۵۳۰ میلیون ریال تشکیل و جهت صدور راًی نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال گردید.

    معاون بازرسی سازمان همچنان با تاًکید بر حساسیت شرایط کنونی بازار از تمامی مدیران شرکتهای دام و طیور و صاحبان دامداریهای صنعتی خواست تا با رعایت قوانین و مقررات موجود نسبت به رعایت دستورالعملهای اقدام نمایند.

    وی در خاتمه از تمامی شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف احتمالی مورد را سریعا از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ و یا بصورت حضوری (با مراجعه به سازمان صمت در مرکز استان و ادارات تابعه در شهرستان) به بازرسان این سازمان گزارش نموده تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.

    منبع: روابط عمومی صمت گلستان

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *