×
×

کاهش بیش از ۲۷ درصدی شکایات حوزه فاوا

  • کد نوشته: 45175
  • ۱۴۰۲-۰۷-۰۹
  • ۰
  • به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان، سید حامد قدس علوی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان با اعلام این خبر افزود: تعداد شکایات ثبتی در سامانه ۱۹۵ در چهار ماه ابتدای سال ۱۴۰۱ مورد و در هفت حوزه اینترنت، خدمات پستی، تلفن همراه، تشعشعات، ارزش افزوده، پشتیبانی و […]

  • تبلیغ هدفمند
    کاهش بیش از 27 درصدی شکایات حوزه فاوا

    به گزارش
    روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان، سید حامد قدس علوی مدیرکل
    ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان با اعلام این خبر افزود: تعداد شکایات ثبتی
    در سامانه ۱۹۵ در چهار ماه ابتدای سال ۱۴۰۱ مورد و در هفت حوزه اینترنت، خدمات پستی،
    تلفن همراه، تشعشعات، ارزش افزوده، پشتیبانی و دفاتر پیشخوان ثبت شده است.

    وی اضافه
    کرد: شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ بیش تر در حوزه های مختلف اینترنت ثابت، تلفن همراه،
    خدمات پستی، تشعشعات دکل های مخابراتی، دفاتر پیشخوان و سایر حوزه ها می باشد که به
    تمامی شکایات رسیدگی شده است.

    نماینده
    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان گلستان ادامه داد: حجم شکایات وارده در چهار
    ماه سال جاری نسبت به سال گذشته با کاهش حدود ۳۶ درصدی روبرو بوده است.

    وی در
    خصوص سامانه ۱۹۵ اضافه کرد: سامانه ۱۹۵ سامانه ای تخصصی جهت رسیدگی به شکایات در تمامی
    حوزه های ارتباطات و فناوری اطلاعات در سطح کشور بوده و ارتباط با این سامانه از طرق
    مختلف نظیر سامانه اینترنتی، اپلیکیشن ۱۹۵ و شماره تلفن رایگان ۱۹۵ در اختیار تمام
    شهروندان، جهت ثبت شکایات خود در این حوزه و پاسخگویی در کمترین زمان ممکن ایجاد شده
    است.

    نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *