به گزارش
روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان، سید حامد قدس علوی مدیرکل
ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان با اعلام این خبر افزود: تعداد شکایات ثبتی
در سامانه ۱۹۵ در چهار ماه ابتدای سال ۱۴۰۱ مورد و در هفت حوزه اینترنت، خدمات پستی،
تلفن همراه، تشعشعات، ارزش افزوده، پشتیبانی و دفاتر پیشخوان ثبت شده است.
وی اضافه
کرد: شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ بیش تر در حوزه های مختلف اینترنت ثابت، تلفن همراه،
خدمات پستی، تشعشعات دکل های مخابراتی، دفاتر پیشخوان و سایر حوزه ها می باشد که به
تمامی شکایات رسیدگی شده است.
نماینده
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان گلستان ادامه داد: حجم شکایات وارده در چهار
ماه سال جاری نسبت به سال گذشته با کاهش حدود ۳۶ درصدی روبرو بوده است.
وی در
خصوص سامانه ۱۹۵ اضافه کرد: سامانه ۱۹۵ سامانه ای تخصصی جهت رسیدگی به شکایات در تمامی
حوزه های ارتباطات و فناوری اطلاعات در سطح کشور بوده و ارتباط با این سامانه از طرق
مختلف نظیر سامانه اینترنتی، اپلیکیشن ۱۹۵ و شماره تلفن رایگان ۱۹۵ در اختیار تمام
شهروندان، جهت ثبت شکایات خود در این حوزه و پاسخگویی در کمترین زمان ممکن ایجاد شده
است.
نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان
دیدگاهتان را بنویسید